26 Şubat 2014 Çarşamba

Essence 4'lü Far Paleti ✿ Denim 4.0

 Yaklaşık 2 haftalık bir aradan sonra herkese merhaba. 2 hafta eşimle bana çok, ailelere az geldi, İstanbul'la pek olmasa da ailelerle biraz hasret giderebildim. Diş tellerim çıktı (heyoo), saçlarım kısaldı (böhüüü). Biraz alışveriş yaptık, gerçi her istediğim yere gidemedim ama olsun. Bol bol hamile eltimin karnını sevdim, bebiş eşya ve kıyafetleri baktık, ahh çok güzel şeyler var :).
Şimdilik benden havadisler bu kadar, gelelim asıl mevzuya :)
 Essence'ın bu far paletini yine taşınma döneminde, yine duyduğum aşermeyle almıştım. Canım lacivert bir far istiyordu, paletin fiyatı da uygun olunca pek düşünmedim. Aşermeyle aldığım diğerlerinin aksine çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu açıkçası.
Palette gümüş, pırıltılar içeren lacivert, koyu gri ve koyu mor renkte farlar bulunuyor. Özellikle gümüş renkli far son derece kremsi ve pigmentli. Lacivert ve morun pigmentasyonları fena değil ama baz kullanarak kesinlikle daha canlı bir görüntü elde ediliyor.
10.25 TL'lik fiyatıyla mutlaka bakılması gereken bir far paleti olduğunu düşünüyorum. Sizin tavsiye edebileceğiniz renkleri var mı acaba?

5 yorum:

  1. Renkleri şahaneymiş. Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan bende bu seriden 2 tane paleti var to die for adlı palet en başarılı paletlerinden biri pigmentasyonları beni çok şaşırtmıştı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, çok merak ettim to die for'u Gratis'e ilk gidişimde bakacağım :)

      Sil
  3. bu serinin to die for isimli paletine de bakabilirsiniz:)
    bloguma gelirseniz sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii gelirim ne demek :) to die for'da büyük ihtimal ilk alınacaklar listeme eklenecek :)

      Sil