Rimmel etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Rimmel etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Nisan 2016 Cuma

Rimmel Kate Sculpting Palette/Kontür Paleti ✿ 002 Coral Glow

Herkese merhabalar,
Bugün Rimmel London'ın yeni çıkan, işlevsel ürünü sculpting/kontür paletinden bahsetmek istiyorum. Rimmel'ın ABD sitesinde 3 renk görülüyor. Kahramanmaraş Piazza Avm.'deki Watsons'da Golden Sands ve Coral Glow  renkleri vardı, sitede görünen Golden Bronze rengi yoktu, Türkiye'de mi yok yoksa buradaki Watsons'da mı yoktu bilemiyorum. Golden Sand açık tenliler, Coral Glow orta renkte ten rengine sahipler, Golden Bronze ise koyu ten rengine sahip olanlar için tasarlanmış. 
Şeffaf plastik kapaklı, sağlam görünen bir paketlemeye sahip palet. Aydınlatıcı, bronzer/kontür ve allıktan oluşan palette panların genişliği ideal görünüyor.
Paletin arka kısmında renkleri nereye uygulayacağınızı gösteren bir illüstrasyon bulunuyor.
Renklere gelecek olursak aydınlatıcı altın ışıltıya sahip hafif görüntülü bir renk. Parlamaktan çok parıldıyor bence (glow değil de shimmer gibi((Nasıl bir anlatım allahım bu)). Kontür rengi pırıltılı açık tonlu, fazla renk vermeyen, hafif turuncuya dönebilen bir bronz. Az renk vermesi benim için problem değil, fazla pigmentli olmasındansa dozu arttırabilir olmasını tercih ederim ama bir renk kontür rengi olarak adlandırılıyorsa pırıltılı olmamalı bence. Benim görebildiğim kadarıyla kontür rengi mat olan tek palet Golden Bronze. Fakat rengin bronzer olarak yazın kullanılabilecek, hoş bir renk olduğunu düşünüyorum. Allık ise yine pırıltılı şeftali/mercan renginde, canlı, pigmentasyonu iyi, hafif tozutan bir ürün.
17 TL civarındaki fiyatıyla Watsons'larda bulabileceğiniz bu palet yaz ayları için kullanışlı bir palet olabilir fakat aradığınız "kontür" paletiyse bence aradığınız palet bu değil. Siz ne dersiniz?
Yeni yazılarda görüşmek üzere, sevgiler...

4 Mart 2016 Cuma

Rimmel London The Only 1 Ruj ✿ 120 You're All Mine ve 810 One Of A Kind

Merhabalar..
Rimmel'ın rujlarını oldum olası sevdim ve yeni bir ruj formülü piyasaya sürünce de denemeden edemedim, hele "tüm ihtiyacınızı karşılayacak bir ruj" diye vaat edince :)
Rujlar siyah parlak plastik bir paketlemeye sahip ve alt kısmında rujun rengini gösteren bir bar var. Ben paketlemedeki üst tarafın geniş olmasından pek hoşlanmadım, benim saklama yöntemimde biraz yer israfı oluşturuyor, tamamen kişisel yani, yoksa görünümü hoş.
120 You're All Mine ve 810 One Of A Kind
Rujlar düz bir biçime sahip, dudak kenarlarına uygulamayı kolaylaştırmak için bir tarafı sivriltilmemiş, Revlon'un Colorburst rujlarında olduğu gibi. Açık renklerde çok problem olmasa da, Colorburst'ler gibi fazla renk vermeyen, balm tarzı rujlarda işe yarasa da, koyu renk rujları  uygulamada büyük zorluk bence, ruju tazelemek için de dudak fırçası taşımak zorunda kalıyor insan.
120 You're All Mine canlı, orta koyulukta bir pembe. 
810 One Of A Kind bordo/lal rengi bir ruj. Tam bir sonbahar rengi. Hafif uygulandığında da çok güzel duruyor.
Rujların yapısına gelince gerçekten güzeller. Pigmentli, dudaklarda eşit dağılan rujlar. Opak görünmesi için bir sürüş yeterli. Kuru dudakları affeden ve nemlendiren bir yapısı var. Sürdükten sonra o kadar rahat ki dudağında olduğunu bile unutuyor insan. Kalıcılığı fena değil ama yapısı kremsi olduğu için bardağa, çatal-kaşığa bulaşıyor.
120 You're All Mine
810 One Of A Kind
Yeni bir ruj arayışındaysanız kesinlikle denemeniz gereken, 17.99 TL'lik fiyatıyla uygun, hele bir de indirimde bulursanız tadından yenmeyecek bir ruj. Bu seriyi siz denediniz mi, favoriniz var mı?
Yeni yazılarla görüşmek üzere...

2 Haziran 2014 Pazartesi

Rimmel Lasting Finish Color Rush Dudak Balmları

Herkese merhabalar..
Bu kalem şeklindeki dudak balmlarını ne kadar sevdiğimi tahmin ediyorsunuzdur. Nemlendiriyorlar, kullanımları kolay, renk vermeleri hoş, yani sevilecek pek çok yanları var. Belki de bu nedenle son dönemde o kadar çok firma benzer ürünler sürdü ki piyasaya takip etmek biraz zor oldu. Kimisi fena değil, kimisi çok başarılı. Rimmel'da Rita Ora koleksiyonuyla bu firmalar arasına katıldı, hem de son derece başarılı bir ürünle.
Balmların nemlendirmeleri güzel, pigmentasyonları gayet iyi. Özellikle Rumour Has It harika renk veriyor. Ama bence en güzel yanları kalıcılıkları. Stain etkileri müthiş, parlaklıkları gitse bile renk dudağınızda kalıyor. Rumour Has It koyu pembe/fuşya rengi, On Fire mercan/kırmızı rengi, günlük çok rahat kullanılabilinecek bir ürün. Give Me A Cuddle çok hoş, canlı, açık renkli bir pembe, Drive Me Nude ise paketinde korkutucu dursa bile dudaklarda çok hoş duran "nude" bir renk.
Rumour Has It, On Fire, Give Me A Cuddle, Drive Me Nude
Rumour Has It
On Fire
  Give Me A Cuddle
Drive Me Nude
Rimmel Lasting Finish Color Rush dudak balmları muhtemelen yazın en çok kullanacağım ürünler olacaklar. Siz de denemek isterseniz 15.99 TL'ye Watsons'larda bulabilirsiniz. 

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Rimmel Cocktail Colour Ojeler

 Rimmel'ın yeni çıkan Cocktail Colour ojeleri çarpıcı renklere sahip, bol pırıltılı çok hoş yaz ojeleri. Bende olmayan turuncu ve mavi renkte iki oje daha bulunuyor seride. Benim aldıklarımdan Cutie Colada fıstık yeşili renginde, koleksiyondaki diğer ojelere göre daha şeffaf, daha az renk veren bir oje. Hawaiian Punch pembe bir tona sahip, çok hoş bir kırmızı. Baby Bellini içinde pembe ve gümüş rengi pırıltılar barındıran harika bir mor, koleksiyondaki favori rengim.
Cutie Colada, Baby Bellini, Hawaiian Punch
İki kat oje gayet güzel görünüyor ama yakın bir rengi altına baz olarak kullanırsanız çok, çok daha güzel duruyor. Sizin favori yaz ojeniz hangisi?

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Watsons Alışverişim ✿ Solait, Maybelline, Rimmel

Watsons'a aslında Rimmel'ın yeni çıkan Scandaleyes göz kalemleri ve kalem şeklindeki farlarından almak için uğramıştım ama ne yazık ki göremedim. Onların yerine Rimmel'in yeni çıkan ojelerinden ve Maybelline'in yine yeni çıkan Diamond Glow far setlerinden aldım. Anneler günü indirimiyle far setlerinin fiyatı gayet uyguna geldi (indirim bana %25 gibi geldi ama emin değilim açıkçası, fişleri saklamam lazım:). Ayrıca Solait bronzlaştırıcı ürünlerde de bir alan bir bedava kampanyası vardı. Poşet maskeleri de görselleri çok şirin geldiği için alıverdim, umarım güzellerdir. Detaylı incelemeler sonraki yazılar da :)

24 Nisan 2013 Çarşamba

Bitirdiğim Ürünler ✿ Mart 2013

Nedense ay bitmeden bitirdiğim ürünlerden bir türlü bahsedemiyorum. Neyse ki bu ayı sonundan yakaladım. Bakalım bu ay neler bitirmişim...
  • Organix Moroccan Argan Oil Yoğun Nemlendirici Tedavi Maskesi Kokusu, saçları nemlendirmesi, yumuşatması çok güzel bir ürün. Saçlarınızı yıkamadan evvel saçlarınıza uyguluyorsunuz, 3-5 dk. bekledikten sonra ılık/soğuk suyla saçlarınızı duruluyorsunuz. Henüz almadım ama en kısa zamanda tekrar alacağım.
  • Rimmel Pro Super Wear Ultra Shine Topcoat Tam bitti sayılmaz ama kıvamı çok koyulaştığı için kullanılmaz hale geldi. Ojenin kalıcığını gerçekten uzatıyor. Hiçbir şeyi kolay kolay beğenmeyen halamın bile (Ki yaşı 70'in üzerinde, aman söylediğimi duymasın.) tekrar tekrar aldığı bir ürün. Ama ben ojemin daha çabuk kurumasını tercih ettiğim için Seche Vite topcoat'u kullanmaya devam edeceğim.
  • Flormar Calcium Gel Yine tam bitmeyen ama kuruduğu için kullanılamayan bir ürün. Tırnaklarınızı kuvvetlendirmek için kalsiyum içeren oje bazının bana bir faydası olmadı açıkçası. Tırnaklarım kırılmaya ve ayrılmaya devam etti. O yüzden almayı düşünmüyorum.
  • Bath & Body Works Paris Amour Vücut Misti Paris Amour, çiçeksi ve meyvemsi kokuların çok güzel bir karışımı, vanilyalı, hafif tatlı, genç kızların bayılacağı hoş bir koku. Sınırlı üretim bir üründü ama hala satılsa da alacağımı sanmıyorum çünkü elimde bitirmem gereken çok ürün var.
  • Rare Blossom Yoğun Nemlendirici Tonik Nemlendirme özelliği nedeniyle kışın severek kullandığım bir tonik oldu. Firma kapanmasaydı tekrar almayı düşündüğüm bir üründü.
  • Yankee Candle French Vanilla Mum Genelde çiçeksi kokuları sevdiğim için tekrar almayacağım ama vanilya severlerin hoşlanacaklarına inandığım bir mum.
  • Cargo Lash Activator Rimel Sephora'dan aldığım Cargo markalı bir setin içinden çıkmıştı bu rimel. Lash Activator çok severek kullandığım bir rimel oldu, hacim veriyor, uzatıyor. Esnek, plastik bir fırçaya sahip. Cargo güzel ürünler üreten bir marka idi ama Sephora'larda satılmıyor artık sanırsam.  Eğer hala satılıyor olsaydı tekrar alacağım bir rimel olurdu.
  • Cala Aloe Vera Makyaj Temizleme Mendilleri Kokusu çok yoğun geldiği için bu mendilleri kullanmakta çok zorlandım ki bu mendilleri yalnızca kolumdaki swatchları silmek için kullanıyor olmama rağmen. Çıkartma gücü açısından bakarsak son aldığım Diadermine makyaj temizleme mendilleri kesinlikle bu mendillere göre makyajı çok daha iyi çıkartıyor. Makyajı çok iyi çıkartsa bile kokusu nedeniyle tekrar almayacağım bir mendil.
  • Sephora Krem Vücut Sabunu Peony Tek kullanımlık, hoş kokulu bir ürün. Ama Lush ürünlerim dururken bu ürünü tekrar almayı düşünmem.
  • Purederm Clean & Bright oxygen Köpük Maskesi Şeftalili- Yaban mersinli Kurutmadan temizleyen güzel maskeler. Özellikle şeftalili olanın kokusu çok hoş.
  • NPW Salatalık ve Aloe Veralı Maske Yatıştırıcı özelliği olan cildi rahatlatan, yumuşatan bir maske. Son derece hoş bir maske.
  • Alessandro Hands Up! El Kremi Kokusu uzaktan hoş gibi ama yakında koklayınca alttan hoş olmayan bir koku geliyor. Onun haricinde sürdükten sonra ardında bir tabaka bırakıyor, tamamen emilip kaybolmuyor. Bunlar olmasa nemlendirme özelliği gayet güzel.
  • Hbmic Blueberry Ampoule Mask (Yaban mersinli Maske) Ben cildimi yumuşattığını ve dirileştirdiğini hissetim, ayrıca harika bir kokuya sahip. Ardında hoş bir his bırakan, güzel bir maske. 

14 Mart 2013 Perşembe

Watsons Alışverişim ✿ L'Oreal, Rimmel

Pazartesi annemle küçük bir Cevahir AVM turu attık. Tabii Cevahir'e gidince Watsons'a uğramadan edemedik. Sonunda yeni çıkan Rimmel Apocalips likit rujlara ve L'Oreal Lumi Magique ürünlerine yakından bakma fırsatı bulmuş oldum.
İlk hedefimiz Apocalips likit rujlar oldu. Görünüşleri harikulade. İnanılmaz pigmentliler, o kadar ki kullanırken biraz dikkatli olmak lazım yoksa bütün dişlerinize bulaşıyor. Kolay sürülüyorlar ve yapış yapış değiller. Renk skalası da çok güzel. Tıpkı Rimmel Kate Lasting Finish Matte serisinde olduğu gibi bu seride de çok güzel "nude" bir renk var. Annem pek sevmediği için almadık ama daha sonra alabilirim, aklım kaldı açıkçası :). 
L'Oreal Lumi Magique Fondöten K2 Rose Porcelain, Rimmel Apocalips 101 Celestial, 500 Luna, 401 Aurora
Celestial koyu lila/pembe renkte, Luna içinde turuncu tınıları bulunduran bir şeftali rengi ve Aurora ise neredeyse kırmızı koyu bir pembe.
Fondöteni Sigma'nın F80 flat kabuki fırçasıyla uyguladım.
Watsons'da L'Oreal Lumi Magique'in bazını da inceleme fırsatı buldum. Açıkçası bana çok ışıltılı geldi. Kuru ciltler daha canlı, nemli, ıslak gibi ışıltılı görünmek için ürünü tüm yüzlerinde kullanılabilir belki ama özellikle yağlı ciltler en fazla aydınlatıcı olarak elmacık kemiklerinin üzerine, vs. uygulanabilir gibi geldi bana. Öyle kullanılırsa, görünümü çok güzel bir ürün. Fondöten de bana yağlı ciltlere pek uygun değil gibi geldi. İlk uygulandığında güzel duruyor, doğal ve canlı bir görünüme sahip ama bir süre sonra yağlanmaya ve kalıcılığını kaybetmeye başlıyor. Tabii pudrayla sabitleyebilirsiniz ama o zamanda bu fondöteni seçmenin pek anlamı kalmıyor. Ama normalden kuruya ciltler için güzel bir fondöten. Kapatıcılığa da gayet güzel, orta kapatıcılığa sahip. Fiyatı da bana inanılmaz uygun geldi. Özellikle fiyatına göre gayet güzel bir fondöten ama ben L'Oreal marka fondötenlerden True Match fondöteni kendi karma cildim için tercih ederim.
                                            Fondötensiz                L'Oreal Lumi Magique Fondöten K2 Rose Porcelain İle
Siz denediniz mi bu ürünleri, sizin düşünceleriniz neler?

21 Kasım 2012 Çarşamba

Watsons Alışverişim

 Sonunda yakın tarihli bir alışveriş. Geçen gün Cevahir Alışveriş Merkezi'ndeki Watsons mağazasına gittim. Mağaza değişmiş ve bence çok daha ferah ve aydınlık olmuş. Gelelim aldıklarıma...
 Rimmel Kate rujlarından 7 numarayı aldım. En çok satılan renklerinden biri zannediyorum. Nude, güzel bir renk. 2 adet de Maybelline color sensational lipstain aldım, 150 Tender rose (açık gül pembesi)  ve 560 Feelin'red (kan kırmızı) renklerinde. Renkleri ve kokusu (Hafif böğürtlen kokuyor.) güzel ama dudaklara uygulanması ve kalıcılığı ne yazık ki o kadar iyi değil. Dudaklarda yamalı bir görüntü oluşturuyor ve ilk sürdüğünüzdeki yoğunluğunu fazla koruyamıyor.
Rimmel Kate no 07
Soldan sağa 560 Feelin'red, 150 Tender rose 
 Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Perfect & Cover fondöten (Ağızdolusu bir ismi var.)
İlk dikkati çeken şey aplikatörü. Süngerimsi bir yapısı var. İlk başta bakteri ve mikrop üreyeceğinden sağlıksız olur diye düşündüm ama aktimikrobiyel bir yapısı varmış süngerin ve ıslatmamanız lazımmış, fazla fondöteni bir mendille silmeniz yeterliymiş. Kullanımı kolay, bir kaç kez çevirdiğiniz zaman ürün çıkmaya başlıyor. Fazla çıkarmasanız iyi olur yalnız, uygulaması zorlaşıyor. Çizgi çizgi bir görünüm oluşabilir, biraz ellerinizle yedirmeniz gerekebilir cildinize. Kapatıcılığı çok iyi, yalnız testerı olmadığı için kendime hiç uymayan bir renk (21 Nude) almış oldum. Ben aslında daha açık bir rengini almıştım ama çalışan hanımefendi bunu almamı tavsiye etti. Kendisini tebrik ediyorum.
 Mousse benzeri bir yapısı var. Kuru ciltler için çok iyi bir fondöten (Ölü derilerinizi arındırmış olmanız koşuluyla.). Yağlı ciltler bence hiç yaklaşmasın, 1-2 saat için (pudra uygulamış olsanız bile) parlamaya başlar cildiniz. Sonuç olarak olgun ciltler için iyi bir fondöten olabilir ama bana pek uygun gelmedi. Bu serinin kapatıcısı aslında çok iyi diye duymuştum, onu görürsem mutlaka alacağım. 
 Maybelline The Eraser fondöten 21 Nude
 Bazı geceler o kadar yorgun oluyorum ki yüzümü bile yıkamak istemiyorum ama o kadar makyajla da yatmaya gönlüm el vermiyor. Daha önce pek çok makyaj temizleme mendili denedim (Diadermine, Neutrogena, Nivea, vb.) ama açık söyleyeyim hiçbiri bana iyi gelmedi. Divinia mendilleri de denemek için almıştım ama itiraf etmeliyim hoşuma gitti. Boyutu biraz küçük ama yumuşak ve nemli. Bir adet göz makyajımı, bir adet yüz makyajımı temizlemek kullandım küçük boyutlarından dolayı. Nemlendirici özelliğinden dolayı olsa gerek cildimi de rahatlattı. Bir iki kez daha deneyeceğim, fikrim değişmezse tekrar almayı düşünüyorum.

15 Kasım 2012 Perşembe

Rimmel Kate Ruj Koleksiyonu


Soldan sağa 16,22,19
Soldan sağa 19,22,19
Kate Moss ilk ruj koleksiyonunu Rimmel ile çıkardı. Son derece kremsi, pigmentli, fiyatına göre çok kaliteli rujlar. Kalıcılıkları da hiç fena değil. Renk seçimleri de çok güzel fakat bulmak biraz zor oluyor. Bulabilirsem bir kaç renk daha almak istiyorum.