Victoria's Secret etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Victoria's Secret etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

7 Kasım 2012 Çarşamba

Bu ay bitirdiğim ürünler

  • Victoria's Secret Pure Seduction Body Mist Favorilerimden biri. Kavun, erik ve frezya içeriyor. Tatlı ve meyvemsi, biraz da çiçeksi. Stok yapmayı sevdiğimden galiba, evde çeşitli boylarda ve versiyonlar da (eski şişesi-yeni şişesi) var. Hepsini nasıl bitiricem bilmiyorum :/
  • Burt's Bees Rediance Toner Arı sütü içeren aydınlık verici tonik. Ne kadar sevdim bilemiyorum. Ne kadar işe yaradı bilmiyorum. %99 doğal, hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Biraz yaktı ama cildimi. Yeniden almadım o yüzden. Karma hassas cildime önerebileceğiniz nemlendirici/gözenek sıkılaştırıcı tonik var mı acaba? Önerilerinizi bekliyorum.
  • Lush Flying Fox Duş Jeli  İnanılmaz bir yasemin kokusu. Duştan sonra banyo saatlerce inanılmaz güzel kokuyor, siz kokuyorsunuz, daha ne olsun. Yalnız bir daha 500gr'lık şişelerden almam çünkü bitirene kadar canım çıktı, en fazla 250gr. Bitsin diye bunu kullanmaktan diğer güzellikleri kullanamadım. Bekle beni It's raining man...
  • Lush Grass Duş Jeli Bildiğiniz çimen gibi kokuyor. Aldığım bir setin içinden çıktığı için denemeden almış bulundum. Bana biraz fazla geldi ama eşim bayıldı. Şimdi kullandığı duş jeli bittiğinde büyük ihtimal Lush Grass alırız.
  • Lush H'suen Wen Hua Evet yine bitti. Bulması da bir hayli zor oluyor. Bu sefer iki kutu aldım. Hiç olmazsa yedekte bulunsun diye.

17 Temmuz 2012 Salı

Bu ay bitirdiğim ürünler

  Kullandığım bir ürün bitince ne kadar üzülüyorsam bir o kadar da bitirebildiğim için hoşnut oluyorum (özellikle sevmediğim bir ürünse). Böyle yazıları/videoları da seviyorum çünkü o ürünü sonuna kadar kullandığınız için en doğru yorumu yapabilirsiniz gibi geliyor.
  Bu ay genel olarak Lush ürünlerimi bitirmişim :( Anlayacağınız bütçemde büyük bir gedik oluştu. Ama ne yalan söyleyeyim Lush'a BA-YI-LI-YO-RUM ( böyle yazınca daha etkili oldu galiba:) ).

  I love juicy vazgeçemeyeceğim şampuanım. Ne denediysem olmadı her seferinde geri döndüm. Öncesinde Lush snake oil'ı sürüyorum sonrasında yıkayıp Veganese'le nemlendiriyorum. Yağlı saçlarınız varsa I love juicy mükemmel bir şampuan tavsiye ederim. Yenisini hemen aldım.
  Veganese saç nemlendiricisinden nemlendirme bazında gayet memnunum saçı ağırlaştırmıyor, yağlı bir his bırakmıyor. Kokusu kötü değil ama çok hoş da değil. Bu nedenle Veganese bitince yerine American Cream aldım Lush'dan. Kokusu harika, enfes ve uzun süre kalıyor saçınızda  ama nemlendirme olarak Veganese kadar etkili değil benim saçımda ne yazık ki :(((. Çok üzüldüm aslında buna, bitince Veganese alacağım yeniden.
  H'suan Wen Hua söylemesi ne kadar zor ise bulması da o kadar zor. Her almaya gittiğimde numaramı bırakmak zorunda kalıyorum ki gelince haber versinler. Ama inanılmaz bir bakım kremi. Saçınızı besliyor, parlatıyor, yumuşacık yapıyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Mağazaya gelir gelmez gidip alacağım.
  Ocean Salt peeling tarzı bir ürün. Aslında güzel bir ürün, ölü deri tabakasını arındıyor ve içindeki yağlarla cildinizi yumuşacık yapıyor ama içindeki iri tuzlarla biz pek iyi anlaşamadık. Hassas ciltler için tuzları biraz çözündürmek gerekiyormuş. Belki daha sonra tekrar denerim ama şimdilik Love Lettuce ve Skincode maskelerimden memnunum.
  Vanilla Dee-Lite vücut losyonunun harika kokusunu (ve inanılmaz kalıcı), hızlı emilmesini ve bıraktığı yumuşacık hissi henüz başka bir üründe bulamadım. Zaten yedeklemiştim.
  Bioderma Sensibio H2O eminim herkes tarafından duyulmuştur ve emin olun övüldüğü kadar var. Büyük şişesinin yanı sıra hemen hemen her yerde bir de minik boyu duruyor ( banyo, makyaj çantası vs.), anlayın ne kadar sevdiğimi :). Zaten yedeklemiştim.
  VS Super Model Shimmering mist VS'ın en sevdiğim kokularından Super Model'ın vücut spreyi. Bu spreyler hem kullandığınız kokunun kalıcılığını arttırıyor hem de pırıltılarıyla hoş bir görüntü oluşturuyor. Super Model zor bulunan bir koku oldu artık, zannediyorum üretmiyorlar. Türkiye'de yok mesela. Neyse ki yedeklemiştim.
  Estee Lauder Advanced Night Repair Serum Cildimin durumu gayet iyi, bunun ne kadarı bu seruma bağlı bunu görmek için hemen almayacağım bu serumu. Advanced Night Repair'le kullandığım başka bir serum vardı( Caudalie Vinoperfect Radiance Serum Complexion Correcting Serum), onu bitince belki Advanced Night Repair'e dönebilirim. Zaman gösterecek. Şimdilik almayı düşünmüyorum.
  Estee Lauder Advanced Night Repair Eye güzel nemlendiren bir krem. Genel anlamda memnunum ama belki mor halkalar için (ki aslında çok yok, galiba yalnızca değişiklik istiyorum) daha etkili olabilir diye bitince başka bir göz kremi denemeye karar verdim. Denemeye başlamak için gelmesini bekliyorum. Belki ondan memnun kalmazsam Estee Lauder'e geri dönebilirim.
  Clarins Daily Energizer Wake-Up Booster Lila kutu alışverişimde deneme amaçlı bu ürünü tercih etmiştim. Ürünü genel anlamda beğendim. Sabah uyandığımda yüzüme uyguladım ve anında yumuşattı, nemlendirdi ama elimde Caudalie Beauty Elixir varken tam boyunu almayı şu an düşünmüyorum.
  Bu ay bu kadar, umarım gelecek ay bu kadar çok ürünü bir anda bitimem :)