biten ürünler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
biten ürünler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

24 Nisan 2013 Çarşamba

Bitirdiğim Ürünler ✿ Mart 2013

Nedense ay bitmeden bitirdiğim ürünlerden bir türlü bahsedemiyorum. Neyse ki bu ayı sonundan yakaladım. Bakalım bu ay neler bitirmişim...
  • Organix Moroccan Argan Oil Yoğun Nemlendirici Tedavi Maskesi Kokusu, saçları nemlendirmesi, yumuşatması çok güzel bir ürün. Saçlarınızı yıkamadan evvel saçlarınıza uyguluyorsunuz, 3-5 dk. bekledikten sonra ılık/soğuk suyla saçlarınızı duruluyorsunuz. Henüz almadım ama en kısa zamanda tekrar alacağım.
  • Rimmel Pro Super Wear Ultra Shine Topcoat Tam bitti sayılmaz ama kıvamı çok koyulaştığı için kullanılmaz hale geldi. Ojenin kalıcığını gerçekten uzatıyor. Hiçbir şeyi kolay kolay beğenmeyen halamın bile (Ki yaşı 70'in üzerinde, aman söylediğimi duymasın.) tekrar tekrar aldığı bir ürün. Ama ben ojemin daha çabuk kurumasını tercih ettiğim için Seche Vite topcoat'u kullanmaya devam edeceğim.
  • Flormar Calcium Gel Yine tam bitmeyen ama kuruduğu için kullanılamayan bir ürün. Tırnaklarınızı kuvvetlendirmek için kalsiyum içeren oje bazının bana bir faydası olmadı açıkçası. Tırnaklarım kırılmaya ve ayrılmaya devam etti. O yüzden almayı düşünmüyorum.
  • Bath & Body Works Paris Amour Vücut Misti Paris Amour, çiçeksi ve meyvemsi kokuların çok güzel bir karışımı, vanilyalı, hafif tatlı, genç kızların bayılacağı hoş bir koku. Sınırlı üretim bir üründü ama hala satılsa da alacağımı sanmıyorum çünkü elimde bitirmem gereken çok ürün var.
  • Rare Blossom Yoğun Nemlendirici Tonik Nemlendirme özelliği nedeniyle kışın severek kullandığım bir tonik oldu. Firma kapanmasaydı tekrar almayı düşündüğüm bir üründü.
  • Yankee Candle French Vanilla Mum Genelde çiçeksi kokuları sevdiğim için tekrar almayacağım ama vanilya severlerin hoşlanacaklarına inandığım bir mum.
  • Cargo Lash Activator Rimel Sephora'dan aldığım Cargo markalı bir setin içinden çıkmıştı bu rimel. Lash Activator çok severek kullandığım bir rimel oldu, hacim veriyor, uzatıyor. Esnek, plastik bir fırçaya sahip. Cargo güzel ürünler üreten bir marka idi ama Sephora'larda satılmıyor artık sanırsam.  Eğer hala satılıyor olsaydı tekrar alacağım bir rimel olurdu.
  • Cala Aloe Vera Makyaj Temizleme Mendilleri Kokusu çok yoğun geldiği için bu mendilleri kullanmakta çok zorlandım ki bu mendilleri yalnızca kolumdaki swatchları silmek için kullanıyor olmama rağmen. Çıkartma gücü açısından bakarsak son aldığım Diadermine makyaj temizleme mendilleri kesinlikle bu mendillere göre makyajı çok daha iyi çıkartıyor. Makyajı çok iyi çıkartsa bile kokusu nedeniyle tekrar almayacağım bir mendil.
  • Sephora Krem Vücut Sabunu Peony Tek kullanımlık, hoş kokulu bir ürün. Ama Lush ürünlerim dururken bu ürünü tekrar almayı düşünmem.
  • Purederm Clean & Bright oxygen Köpük Maskesi Şeftalili- Yaban mersinli Kurutmadan temizleyen güzel maskeler. Özellikle şeftalili olanın kokusu çok hoş.
  • NPW Salatalık ve Aloe Veralı Maske Yatıştırıcı özelliği olan cildi rahatlatan, yumuşatan bir maske. Son derece hoş bir maske.
  • Alessandro Hands Up! El Kremi Kokusu uzaktan hoş gibi ama yakında koklayınca alttan hoş olmayan bir koku geliyor. Onun haricinde sürdükten sonra ardında bir tabaka bırakıyor, tamamen emilip kaybolmuyor. Bunlar olmasa nemlendirme özelliği gayet güzel.
  • Hbmic Blueberry Ampoule Mask (Yaban mersinli Maske) Ben cildimi yumuşattığını ve dirileştirdiğini hissetim, ayrıca harika bir kokuya sahip. Ardında hoş bir his bırakan, güzel bir maske. 

3 Eylül 2012 Pazartesi

Geçen ay bitirdiğim ürünler

  • Caudalie Vinoperfect Serum Yüzdeki koyu renkleri aydınlatıcı serum, cilt tonunu eşitliyor ve cilde aydınlık veriyor. Şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum bu ürünü çünkü şuan cildimin ihtiyaçlarını karşılamıyor. Sivilcelerin iyileşmesi sonrası geri kalan koyu lekelerden muzdarip olursam mutlaka tekrar alırım bu ürünü.
  • I Love ... Banyo Köpüğü ve Duş Kremi Vanilya ve dondurma kokulu bu ürünü set olarak almıştım, parlatıcı ve peelingle beraber. Bu ürünün büyük boyunu aldım çünkü elimde Lush banyo ürünleri olmadığı zaman bu ürünü kullanıyorum.
  • Caudalie Beauty Elixir Eminim pek çok kişinin bildiği bir ürün bu. Nane, biberiye, üzüm ve daha bir çok doğal içeriğe sahip bu ferahlatıcı, nemlendirici, gözenek sıkılaştırıcı spreyle benim tek problemim bazen çok ağır basan kokusu. Kışın kullanmayı düşünmüyorum ama büyük ihtimal yaza doğru tekrar satın alacağım.
  • Avene Hydrance Optimale Legere Yazın kullandığım bu hafif nemlendirici kremin yerine aynı markanın Antirougeurs serisinden bir günlük krem aldım. Cildimdeki kızaklığa daha iyi geleceğini umuyorum ayrıca kışın daha fazla neme ihtiyaç duyuyor cildim.
  • Lush Whip Stick Lip Balm Çikolata kokulu bu dudak nemlendirisini şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum, önce elimdeki diğer dudak nemlendiricilerini bitirmem lazım ki bir kaç sene sürer herhalde.

17 Temmuz 2012 Salı

Bu ay bitirdiğim ürünler

  Kullandığım bir ürün bitince ne kadar üzülüyorsam bir o kadar da bitirebildiğim için hoşnut oluyorum (özellikle sevmediğim bir ürünse). Böyle yazıları/videoları da seviyorum çünkü o ürünü sonuna kadar kullandığınız için en doğru yorumu yapabilirsiniz gibi geliyor.
  Bu ay genel olarak Lush ürünlerimi bitirmişim :( Anlayacağınız bütçemde büyük bir gedik oluştu. Ama ne yalan söyleyeyim Lush'a BA-YI-LI-YO-RUM ( böyle yazınca daha etkili oldu galiba:) ).

  I love juicy vazgeçemeyeceğim şampuanım. Ne denediysem olmadı her seferinde geri döndüm. Öncesinde Lush snake oil'ı sürüyorum sonrasında yıkayıp Veganese'le nemlendiriyorum. Yağlı saçlarınız varsa I love juicy mükemmel bir şampuan tavsiye ederim. Yenisini hemen aldım.
  Veganese saç nemlendiricisinden nemlendirme bazında gayet memnunum saçı ağırlaştırmıyor, yağlı bir his bırakmıyor. Kokusu kötü değil ama çok hoş da değil. Bu nedenle Veganese bitince yerine American Cream aldım Lush'dan. Kokusu harika, enfes ve uzun süre kalıyor saçınızda  ama nemlendirme olarak Veganese kadar etkili değil benim saçımda ne yazık ki :(((. Çok üzüldüm aslında buna, bitince Veganese alacağım yeniden.
  H'suan Wen Hua söylemesi ne kadar zor ise bulması da o kadar zor. Her almaya gittiğimde numaramı bırakmak zorunda kalıyorum ki gelince haber versinler. Ama inanılmaz bir bakım kremi. Saçınızı besliyor, parlatıyor, yumuşacık yapıyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Mağazaya gelir gelmez gidip alacağım.
  Ocean Salt peeling tarzı bir ürün. Aslında güzel bir ürün, ölü deri tabakasını arındıyor ve içindeki yağlarla cildinizi yumuşacık yapıyor ama içindeki iri tuzlarla biz pek iyi anlaşamadık. Hassas ciltler için tuzları biraz çözündürmek gerekiyormuş. Belki daha sonra tekrar denerim ama şimdilik Love Lettuce ve Skincode maskelerimden memnunum.
  Vanilla Dee-Lite vücut losyonunun harika kokusunu (ve inanılmaz kalıcı), hızlı emilmesini ve bıraktığı yumuşacık hissi henüz başka bir üründe bulamadım. Zaten yedeklemiştim.
  Bioderma Sensibio H2O eminim herkes tarafından duyulmuştur ve emin olun övüldüğü kadar var. Büyük şişesinin yanı sıra hemen hemen her yerde bir de minik boyu duruyor ( banyo, makyaj çantası vs.), anlayın ne kadar sevdiğimi :). Zaten yedeklemiştim.
  VS Super Model Shimmering mist VS'ın en sevdiğim kokularından Super Model'ın vücut spreyi. Bu spreyler hem kullandığınız kokunun kalıcılığını arttırıyor hem de pırıltılarıyla hoş bir görüntü oluşturuyor. Super Model zor bulunan bir koku oldu artık, zannediyorum üretmiyorlar. Türkiye'de yok mesela. Neyse ki yedeklemiştim.
  Estee Lauder Advanced Night Repair Serum Cildimin durumu gayet iyi, bunun ne kadarı bu seruma bağlı bunu görmek için hemen almayacağım bu serumu. Advanced Night Repair'le kullandığım başka bir serum vardı( Caudalie Vinoperfect Radiance Serum Complexion Correcting Serum), onu bitince belki Advanced Night Repair'e dönebilirim. Zaman gösterecek. Şimdilik almayı düşünmüyorum.
  Estee Lauder Advanced Night Repair Eye güzel nemlendiren bir krem. Genel anlamda memnunum ama belki mor halkalar için (ki aslında çok yok, galiba yalnızca değişiklik istiyorum) daha etkili olabilir diye bitince başka bir göz kremi denemeye karar verdim. Denemeye başlamak için gelmesini bekliyorum. Belki ondan memnun kalmazsam Estee Lauder'e geri dönebilirim.
  Clarins Daily Energizer Wake-Up Booster Lila kutu alışverişimde deneme amaçlı bu ürünü tercih etmiştim. Ürünü genel anlamda beğendim. Sabah uyandığımda yüzüme uyguladım ve anında yumuşattı, nemlendirdi ama elimde Caudalie Beauty Elixir varken tam boyunu almayı şu an düşünmüyorum.
  Bu ay bu kadar, umarım gelecek ay bu kadar çok ürünü bir anda bitimem :)