29 Nisan 2014 Salı

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector/Dudak Parlatıcısı ✿ 02 Apricot Shimmer

Kahramanmaraş'a yaz geldi ama nasıl becerebildiysem (Gerçi içtiğim soğuk suların etkisi olabilir.) hastalandım. Aslında ne güzel fırsat yatıp istediğin kadar yazabilirsin diyebilirsiniz ama İstanbul'dayken o kadar çok iş birikmiş ki (Gerçi 2: Gitmeden de bir haliydi zaten.) yatmaya fırsat bulamadım. Biriktirdiğim dizilerim var sonra, mesela Scandal'a taktım şu sıralar. Nedense ikinci sezona hiç başlamamıştım, üçüncü sezonun finali hakkında çok konuşulunca (Gerçi 3: Spoiler olmasın diye çoğunu dinlemedim/okumadım.) hemen ikinci sezona başladım ve üzülmedim izlemediğime çünkü beklemek çok zor olurdu. Şimdi hemen bir sonraki bölüme geçebiliyorum :D. Neyse çenem düştü bugün, bir an evvel bahsedeceğim ürüne geleyim...
Clarins'in "dudak mükemmelleştiricisi" tüp şeklinde bir paketlemeye ve süngerimsi bir aplikatöre sahip. Bu ürünü özel kılan şey gloss formunda olup dudaklarda çok hoş bir parlaklık vermesiyle beraber tıpkı balm gibi dudakları nemlendirmesi ve pürüzsüz göstermesi. Karamel/vanilya aromasıyla tadı ve kokusu, yapış yapış olmayan kıvamıyla da yapısı çok güzel. Yalnız yapısı gibi pigmentasyonu da biraz hafif. Apricot Shimmer tek başına hafif bir şeftali rengiyle dudaklara ışıltı katarken, ruj üzerine de çok hoş duruyor.
Clarins Instant Light Natural Lip Perfector Apricot Shimmer
Clarins'in belki de en sevilen ürünlerinde bu dudak nemlendiricisi/parlatıcısı kuru dudaklardan müzdarip pek çoğunuzun hoşuna gideceğinden eminim.

4 yorum: