29 Kasım 2014 Cumartesi

The Balm Autobalm California Far ve Yüz Paleti

Herkese merhabalar..
Uzun bir aradan sonra tekrar beraberiz. Teknik aksaklıklar (Fotoğraf makinemin uzaktan kumandası bozuldu ve Maraş'ta bir türlü bulamadık. Neyse halloldu sonunda.), kayınvalidemin, eltimin ve 4 aylık minik bir paşanın ziyareti, alışverişler, hazırlıklar derken yazmam bir türlü mümkün olmadı. Şimdilik kaotik hayatım biraz düzene girmiş görünüyor. Hazır hayatıma biraz düzen gelmişken (yaklaşık 3 ay sonra düzelmeyecek şekilde karışacak gerçi) Gratis'in %50'lik indiriminden faydalanarak aldığım The Balm Autobalm California paletinden bahsedeyim dedim. 
Palet son derece kompakt, avuç içi kadar. Seyahatlerde kullanım için çok ideal. Bir ruj, bir rimel yola hazırsınız.
Paletin içinde farklı amaçlar için de kullanabileceğiniz 4 far bulunuyor. Şeftali rengi farı aynı zamanda allık, pırıltılı, pembe tonlu şampanya rengi farı da aydınlatıcı olarak kullanabiliyorsunuz. Başta şeftali renginin The Balm Fratboy allığa benzeyeceğini düşünmüştüm ama ilk bakışta pek andırmasa da The Balm Swiss Dot'a daha çok beziyor. Aydınlatıcı olarak kullanılabilen far da yapı olarak Mary-Lou Manizer aydınlatıcıya benziyor, yalnızca renk olarak pembe tonlu. Orta tonlu kahverengi kaş pudrası olarak kullanılabiliyor, altın pırıltılı koyu kahvenin ise eyeliner olarak kullanılabileceği düşünülmüş. Çok pırıltılı olmasına rağmen hem crease bölgesinde hem kirpik diplerinde çok güzel duruyor. Ben ilk başta pigmentasyonuna bakarak yeterince koyu bir çizgi oluşturamayacağını düşünmüştüm ama yanılmışım, gayet hoş oldu.
33.50 TL'lik fiyatı ile çok bulunmaz renklere sahip bir palet olmasa da iyi düşünülmüş, kullanışlı bir ürün. İlk seyahatimde mutlaka yanıma alacağım. Henüz bakmadıysanız indirim zamanı bakmadan geçmeyin derim. Siz ne dersiniz?

5 yorum:

  1. Ben de sırf aydınlatıcısı icin aldım. Cindy Lou Manizer ile aynı neredeyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Cindy Lou'yu almıştım ama henüz deneyememiştim. İlk baktığım da farklı gibi gelmişti ama yalnızca biraz daha koyu. Dağıtılınca da cidden neredeyse aynısı :)

      Sil
  2. çok beğeniyorum ben de ama her şeyim balm oldu. :D almak istemiyorsam da seyahatlerde çok işe yarar. :D keşke değişik versiyonları da olsa. hawaii var sanırım ama bu daha kullanışlı ona göre. :) güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Sorma bende de durum aynı, her çıkardığını almak zorundaymışım gibi oldu ama çok güzeller ne yapalım :) Hawaii bizim buralara gelmediğinden bakamadım, merak ediyorum yakından nasıl acaba..

      Sil
  3. kollarında tüylerr var loo kollarında tüyler varr belalım belalım belalım aheyyy şarkı yazdım ok.palete bayıldım en kısa zamanda almak istiyorum renkler şahanee

    YanıtlaSil