29 Nisan 2016 Cuma

Rimmel Kate Sculpting Palette/Kontür Paleti ✿ 002 Coral Glow

Herkese merhabalar,
Bugün Rimmel London'ın yeni çıkan, işlevsel ürünü sculpting/kontür paletinden bahsetmek istiyorum. Rimmel'ın ABD sitesinde 3 renk görülüyor. Kahramanmaraş Piazza Avm.'deki Watsons'da Golden Sands ve Coral Glow  renkleri vardı, sitede görünen Golden Bronze rengi yoktu, Türkiye'de mi yok yoksa buradaki Watsons'da mı yoktu bilemiyorum. Golden Sand açık tenliler, Coral Glow orta renkte ten rengine sahipler, Golden Bronze ise koyu ten rengine sahip olanlar için tasarlanmış. 
Şeffaf plastik kapaklı, sağlam görünen bir paketlemeye sahip palet. Aydınlatıcı, bronzer/kontür ve allıktan oluşan palette panların genişliği ideal görünüyor.
Paletin arka kısmında renkleri nereye uygulayacağınızı gösteren bir illüstrasyon bulunuyor.
Renklere gelecek olursak aydınlatıcı altın ışıltıya sahip hafif görüntülü bir renk. Parlamaktan çok parıldıyor bence (glow değil de shimmer gibi((Nasıl bir anlatım allahım bu)). Kontür rengi pırıltılı açık tonlu, fazla renk vermeyen, hafif turuncuya dönebilen bir bronz. Az renk vermesi benim için problem değil, fazla pigmentli olmasındansa dozu arttırabilir olmasını tercih ederim ama bir renk kontür rengi olarak adlandırılıyorsa pırıltılı olmamalı bence. Benim görebildiğim kadarıyla kontür rengi mat olan tek palet Golden Bronze. Fakat rengin bronzer olarak yazın kullanılabilecek, hoş bir renk olduğunu düşünüyorum. Allık ise yine pırıltılı şeftali/mercan renginde, canlı, pigmentasyonu iyi, hafif tozutan bir ürün.
17 TL civarındaki fiyatıyla Watsons'larda bulabileceğiniz bu palet yaz ayları için kullanışlı bir palet olabilir fakat aradığınız "kontür" paletiyse bence aradığınız palet bu değil. Siz ne dersiniz?
Yeni yazılarda görüşmek üzere, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder