18 Şubat 2013 Pazartesi

Clinique "Chubby dostluğu sever." Seti

Bu seti alalı bir hayli zaman oluyor. Hatta öyle ki nemlendiriciyi neredeyse bitireceğim. O kadar çok fotoğraf var ki bu arada kaynamış anlaşılan. Biraz hızlı yazmam lazım :).
Bu seti YKM'de dolanırken görmüştüm. Aynı setin Whoppin' Watermelon rengindeki chubby stick yerine içinde Chunky Cherry rengindeki chubby stick olanı da var ama Chunky Cherry bende oluduğu için almadım ama o da çok güzel bir renk, dudaklara çok hoş bir kırmızılık veriyor.
Aslında setle beraber gelen üç üründen de daha önce bahsetmiştim. O yüzden biraz tekrar gibi olursa kusura bakmayın :).
Clinique chubby stick "Whoopin' Watermelon" renginde. Açık, pastel bir pembe. Hem dudakları yumuşatıyor hem de hafif, hoş bir renk veriyor. Moisture surge extended thirst relief jel formda bir nemlendirici. O yüzden yağlı ciltler için uygun bir nemlendirici çünkü yağlandırmadan nemlendiriyor. Yaz aylarında da kullanması hoş bir krem, ağır gelmiyor, yapış yapış olmuyor. Ama kuru ciltler için çok da uygun gelmedi bana, biraz az kalıyor sanki. Clinique high impact rimel kirpikleri ayırıyor, hacim kazandırıyor. Topaklanmıyor, pul pul dökülmüyor ama kirpikleri pek uzatmıyor. 
Clinique High Impact Rimel
Clinique Chubby Stick Whoopin' Watermelon
Ben aldığımda 99TL idi. Şimdi pek çok sitede 5-10TL indirimli olarak satılıyor. Eğer içinde denemek istediğiniz ürünler varsa uyguna geliyor, denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder