8 Ağustos 2014 Cuma

Wet 'n Wild Color Icon Tekli Farlar ✿ Nutty, Brulee

Herkese merhabalar :)
Wet 'n Wild Türkiye'ye gelince ilk evvela hasretle beklediğim paletleri aldım ama diğer ürünlere de bakmadan yapamadım tabii. Bu iki farı ilk gördüğümde aklıma hemen MAC'den Brulee ve Satin Taupe (Yakın akraba gibiler diyeyim.) geldi. Diğer renklerde çok hoşlar ama denemeden almayayım hepsini birden dedim :) Bakalım Nutty ve Brulee bence nasılmış...
Brulee ten/bej rengi, mat bir far. Mat olmasına rağmen renk vermesi güzel, fazla tozutmayan, yumuşacık bir ürün. Hem tüm göz kapağında cilt tonunu eşitlemek için, hem aydınlatıcı olarak göz pınarı ve kaş altında, hem de koyu renkleri dağıtmayı kolaylaştırmak yada fazla dağıldığında hataları düzeltmek için çok kullanışlı.
Nutty bronz ışıltılara sahip gri/kahverengi (taupe) bir far. Yumuşak, dağıtılması kolay, çok hoş bir ışıltıya sahip. İster yoğun ister hafif uygulayabiliyorsunuz. 
Wet 'n Wild Color Icon Brulee, Nutty
Bu iki güzel farı kullanarak iki de minik göz makyajı yaptım. İlki sade, günlük kullanım için yapılışı çok kolay bir makyaj.
Too Faced Shadow Insurance far bazını kullandıktan sonra göz kapağına Brulee'yi uyguladım. Crease kısmına Nutty'i dağıttıktan sonra kaş altına tekrar Brulee'yi kullandım. Kirpik diplerine Clinique'in Mink isimli kalemini uygulayıp fırça yardımıyla biraz dağıttım. Göz içine de Avon'un Flash rengindeki jel eyeliner kalemini uyguladıktan sonra Lancome Hypnose rimel ile makyajımı tamamladım.
İkinci makyajımda yine ilk Too Faced far bazını kullanıp ardından tüm göz kapağına Brulee'yi uyguladım. Göz pınarı hariç crease kısmına kadar Nutty'i yoğunca kullandıktan sonra temiz bir fırçayla yukarı ve dışarı doğru dağıttım. Dolgun bir fırçayla göz kapağının dış kısmını kömür siyahı bir farla belirginleştirdikten sonra L'Oreal'in siyah renkli jel eyelinerını kirpik diplerine ve göz içine uyguladım. Lancome Hypnose rimel ile makyajımı tamamladım.
Wet 'n Wild tekli farlardan Brulee ve Nutty 6.50 TL'lik fiyatlarıyla harika ürünler. Diğerlerini de denemeden duramam gibi görünüyor :)

10 yorum:

  1. Bu iki renkte de gozum var ama Nutty 3 lü paletlerde ki renkleriden birine cok benziyormus. O palet bende var diye almadım. Brulee tonunda da 2 farım oldugu icin almıyorum ama aklımda da kaldılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet n Wild gerçekten bizi zora soktu, alsak bir türlü almasak bir türlü :))

      Sil
  2. Brulee yi bulamamıştım ama Nutty i aldım ve fiyatına göre harika :) makyajların harika olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. O nasıl güzel gözler, o nasıl güzel bir makyaj..Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok naziksin, çok teşekkürler. Moral oldu açıkçası sözlerin :))

      Sil
  4. Nutty'nin rengine ve makyaja bayıldım <3 Brulee var bende zaten ve seviyorum. Ama Nutty hemen alınmalı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene çok sevindim :)) Gerçekten de Nutty kullanışlı ve güzel bir renk, alan hiç kimsenin pişman olacağını sanmıyorum :)

      Sil
  5. en güzel renkleri secmissin, cok güzeller :)

    YanıtlaSil