12 Eylül 2012 Çarşamba

Tarte Amazonian Clay Allık

Bu şirin mi şirin allıklar Amazon nehri kıyısından toplanarak güneşte kurutulmuş killerden oluşuyorlar. 12 saat kalıcılık vaat ediyorlar ama bence 7-8 saat sonra azalmaya başlıyorlar, gerçi bu da iyi bir süre. Hem kuru ciltler, hem yağlı ciltler için faydası var. Yağlı ciltlerde okside olmuyor, rengi değişmiyor ayrıca fazla yağlanmayı önlüyor. Kuru ciltleri de içinde bulunan kil sayesinde besliyor ve nemlendiriyor.
 Bende iki rengi var (şimdilik :)), Dollface ve Exposed.
 Dollface açık renkli aydınlık bir pembe. Sürdüğünüzde yüzünüzü aydınlatıyor ve doğal duruyor. Gerçi iki allık da çok doğal duruyorlar ciltte. Dollface'i düğün makyajımda, daha kalıcı olması için Nars Penny Lane krem allığın üzerine kullanmayı düşünüyorum. Exposed, nude olarak geçiyor ama daha çok hafif pembemsi açık bir kahverengi. Nude denmesinin nedeni bence her tür makyajla kullanabilecek olmanız.
 Exposed
 Dollface

2 yorum:

  1. Bu ürünleri nerden alıyorsunuz acaba? Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :).
      Bu iki allığı Gittigidiyor'dan almıştım. Almak istediğim bir kaç ürün vardı Amerika'dan, satıcıdan getirmesini rica etmiştim. Sağolsun getirmişti ama satıcı şu an aktif değil. Diğer Tarte, Urban Decay ürünlerimi Gittigidiyor'da wish_store'dan alıyorum. GG'da çok sayıda sahte ürün var, satın alırken çok dikkatli olmak lazım ama wish_store'a gözüm kapalı güveniyorum, alışverişlerimde hiçbir problem yaşamadım şimdiye kadar. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

      Sil