3 Eylül 2012 Pazartesi

Vanilya Club Eylül 2012 Kutusu

 Bu ayki Vanilya Club kutusu Hello Kitty temalı, ilk bakışta şirin bir kutu. Ekka Kozmetik'in Hello Kitty standını Cevahir AVM'de sürekli görüyordum ama hiç incelememiştim. Bu kutu hem firmayı, hem ürünleri tanımak konusunda faydalı oldu. Görüşlerimin olumlu olduğunu söyleyemeyeceğim. Türkiye'deki Sephora'lar da var mı bilmiyorum ama Amerika'da ki Sephora'nın Hello Kitty'sini yada MAC'in koleksiyonu Hello Kitty'i gördüyseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız.
 Kutuyu ilk açtığımda şık ve şirin bulmuştum herşeyi.
 Kutumdan 4 renkli far paleti, lipgloss, magic lipstick, dipliner ve yarabandı çıktı. Yarabandını daha önce de görüp almıştım Cevahir AVM'deki Notebook mağazasından, herhalde en kullanışlı ürün benim için bu oldu.
 Ürünleri kartonlarından çıkarınca acı gerçekle karşılaştım. Ürünler çok basit ve ucuz görünüyorlar.
Farların kalitesi üzgünüm ama çok kötü. Renkler pigmentsiz ve renklerin hiçbir kalıcılığı yok. Halbuki kutusundan çıkardığımda renklerini çok beğenmiştim.
Far bazı kullanmadan
 Far bazı kullanarak (UDPP)
 Dipliner son derece kalıcı bir ürün. Fakat paraben içerdiği için kullanmayı düşünmüyorum.
 Lipgloss tüpte kahverengi duruyor fakat fazla pigmentli olmadığı ve çok sıvı olduğu için dudakta korkutucu durmuyor. Yoğun bir kavun kokusuna ve tadına sahip.
 Rengi yeşil olan fakat dudağa sürüldüğünde rengi pembeye dönen magic lipstick son derece kalıcı. Fakat bu üründe paraben içerdiği için kullanmayı düşünmüyorum.
 Her ne kadar çocuklar için denilse de ben en son ne zaman normal bir yarabandı kullandığımı hatırlamıyorum. T-Box'ın son derece "cool" yarabantları var, tavsiye ederim. En son aldığım yarabandının üstünde de ingilizce "öp de geçsin" yazıyor, hahah çok şirin.


2 yorum:

  1. baya kötü bi kutu herhalde bir daha vanilyaclubdan kutu mutu getirtmem. 35 liraya cocuk makyaj urunlerinden de kotu kalitede urunler aldik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ever, kesinlikle. Keşke senelik üyelik almasaydım diyorum, bu ürünlere 35tl'yi bırakın 5tl vermem. 11-12 yaşındaki küçük kardeşlere, yiğenlere hediye edilebilirdi(içerikleri güvenilir olsaydı) ama sanmam onlar da beğenmez belki 5-6 yaş:)

      Sil