4 Eylül 2012 Salı

Versace Bright Crystal Parfüm Seti

Görsel: http://www.polyvore.com/
Versace Bright Crystal'ı Sephora'nın deluxe parfüm deneme setinde kokladım. Türkiye'de bu setler yok sanırım. Amerika'da Sephora favori olan, çok satan ürünlerini sample olarak bir set haline getirip satıyorlar, mesela en çok satan rimelleri yada gelinler için deneme boyu ürünler gibi. Bu sette de minik bir spreyle beraber 12 adet parfümün testerı var. Kokuları deniyorsunuz, beğendiğiniz kokuyu setin içinden çıkan sertifikayla ekstra para ödemeden alıyorsunuz. Beğenmediğiniz bir kokuya tonlarca para ödeyip, şişenin bir kenarda çürümesini görmektense yada mağazalarda boş tester şişeleri koklamaya çalışmaktansa bu setleri almak ne kadar mantıklı değil mi? Keşke Türkiye'de de olsa...
İşte bende çıkan sertifikamla Versace Bright Crystal'i almaya karar verdim ama henüz başaramadım çünkü yalnızca Amerika'daki Sephora'larda geçerli sertifika :(
Ben tabii ki dayanamadım bu seti görünce. Özellikle çanta boyu olması iyi olmuş çünkü şişe güzel olmasına rağmen şişenin kapağı biraz büyük, bu nedenle çantada taşınması pek mümkün değil.

Parfüm hafif, temiz, ferah, çiçeksi bir kokuya sahip. İlk kokladığımda narın ve narenciyenin kokusunu alıyorum ama daha sonra manolya ağır basmaya başlıyor. Çok kalıcı bir koku olduğunu söyleyemeyeceğim. Bahar-yaz aylarında gündüz kullanımı için güzel, risksiz bir parfüm.
Aslında düğünümde kullanmayı düşünüyordum ama hafif mi kaçar bilemiyorum. Siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder