7 Kasım 2012 Çarşamba

Vanilya Club Ekim-Kasım 2012 Kutuları

Vanilya Club Kasım ayı kutusuyla karşınızda. Güzel, işe yarar bir kutu olmuş. Kutuyu ilk açtığımda yoğun bir sabun kokusu aldım, La casa de los aromas askılı kokuymuş meğerse. Eminim tüm dolabın gayet güzel kokmasını sağlayacaktır. Gelelim kutumuzdan çıkanlara...
  • Givenchy Dalia Noir EDP Ben yoğun bir gül kokusu aldım ilk anlarda. Başka bir notaya yer bırakmadı gül. Hanım hanımcık, hafif pudramsı, hafif bir koku.
  • Alessandro Fresh Up Lipstick Alessandro'nun ışıklı, aynalı rujlarından. Blackberry renginde. Ben daha koyu olacağını, sonbaharda çok kullanılacak bir renk olacağını düşünmüştüm isminden dolayı ama çok yoğun renk veren bir ruj olmadığından hayalimdeki gibi olmadı. Bu kötü mü demek, tabii ki hayır son derece kullanışlı, sürekli çantada taşınacak, düşünmeden dudaklarınıza uygulayacağınız bir ruj demek.
  • GK Hair Serum Bu kutuya işe yarar demememin nedenlerinden biri bu ürün işte. Verilen hiç kullanmadığım şampuanların yerine denemek isteyeceğim ve verilen boyla ne kadar işe yarayacağını anlayabileceğim bir ürün. Anti-frizz smoothing serum olarak geçiyor, fön çektirdikten yada saçlarınızı kuruttuktan sonra oluşan elektriklenmeyi azaltan bir ürün. Nemli yada kuru saça uygulanmasını tavsiye ediyor. Ben saçımı şekillendirdikten sonra, hem daha pürüzsüz, hem de daha parlak görünmesi için kullanmayı düşünüyorum. Kokusu da çok hoş.
  • Essie Smoothie El ve Vücut Kremi Tam çantanıza atıp gezdirmeniz için, yaklaşan soğuk kış günlerinde eminim imdadınıza yetişecek. Çabuk emiliyor ve böğürtlenli yoğurt gibi kokuyor.
  • Gelelim inceleyemediğimiz Ekim ayı kutusuna. Ojelerin rengini yada amacını beğenseydim daha hoşuma gidebilecek bir kutuydu. Alessandro manyetik oje piyasadaki diğer ojelere kıyasla uygulama anlamında daha başarılıydı. Ama hem rengini beğenmediğimden hemde genel anlamda manyetik oje sistemini pek sevmediğimden ojeyi sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Mavi olsaydı yada Moon Manikür seti olsaydı çok iyi olurdu. Ama ojeleri tanımak anlamında kutu başarılı diyebilirim. Ojelerin uygulanmaları, kuruma süreleri gayet iyi. Ne kadar dayandıkları hakkında bilgi veremiyorum, uzun süre bırakmadım tırnaklarımda. L'occitane Verbana el kremi limon kokusuyla elleri yumuşatıyor, ferahlatıyor, pürüzsüzleştiriyor. Kenzo Madly  tütsü gibi kokuyor. Benim için ağır bir kokusu var, başımı ağrıtıyor. Eminim tenine yakışacak insanlar vardır ama ben onlardan biri değilim. Betty Boop oje çıkarma pedleri benim ojemi çıkartmadılar açıkçası. Kurmuş falan da değillerdi. Ellerim yağlanmış gibi oldu yalnızca, ped ojenin üzerinde kayıp durdu. Tavsiye etmem açıkçası.
    Evet kutularımızda bu kadar. Yalnız belirtmeden geçemeyeceğim Ekim LilaKutusu kaçırdığıma üzüldüğüm ilk LilaKutu oldu. Tabii ki Missha BB cream yüzünden. Uzun süredir kullandığım ve yurt dışından artık alamadığım ürünü görünce çok sevindim. Unutmadan BB creamler hakkında ayrıntılı bir yazı yazacağım, beklemede kalın ;).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder