7 Kasım 2012 Çarşamba

Bu ay bitirdiğim ürünler

  • Victoria's Secret Pure Seduction Body Mist Favorilerimden biri. Kavun, erik ve frezya içeriyor. Tatlı ve meyvemsi, biraz da çiçeksi. Stok yapmayı sevdiğimden galiba, evde çeşitli boylarda ve versiyonlar da (eski şişesi-yeni şişesi) var. Hepsini nasıl bitiricem bilmiyorum :/
  • Burt's Bees Rediance Toner Arı sütü içeren aydınlık verici tonik. Ne kadar sevdim bilemiyorum. Ne kadar işe yaradı bilmiyorum. %99 doğal, hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Biraz yaktı ama cildimi. Yeniden almadım o yüzden. Karma hassas cildime önerebileceğiniz nemlendirici/gözenek sıkılaştırıcı tonik var mı acaba? Önerilerinizi bekliyorum.
  • Lush Flying Fox Duş Jeli  İnanılmaz bir yasemin kokusu. Duştan sonra banyo saatlerce inanılmaz güzel kokuyor, siz kokuyorsunuz, daha ne olsun. Yalnız bir daha 500gr'lık şişelerden almam çünkü bitirene kadar canım çıktı, en fazla 250gr. Bitsin diye bunu kullanmaktan diğer güzellikleri kullanamadım. Bekle beni It's raining man...
  • Lush Grass Duş Jeli Bildiğiniz çimen gibi kokuyor. Aldığım bir setin içinden çıktığı için denemeden almış bulundum. Bana biraz fazla geldi ama eşim bayıldı. Şimdi kullandığı duş jeli bittiğinde büyük ihtimal Lush Grass alırız.
  • Lush H'suen Wen Hua Evet yine bitti. Bulması da bir hayli zor oluyor. Bu sefer iki kutu aldım. Hiç olmazsa yedekte bulunsun diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder