5 Nisan 2013 Cuma

Flormar Alışverişim ✿ Günün Makyajı

Profilo AVM'deki Flormar standının önünden geçerken şu gördüğünüz oje gözüme çarptı. Çok güzel bir turkuaz rengi. Tiffany mavisine çok benziyor. Aslında China Glaze For Audrey üzerine mat top coat sürerek aynı efekti elde edebilirdim belki, bak şimdi geldi aklıma :) Neyse ojeyi görünce başka şeylere de baktım. Aldıklarım toplamda 75TL tuttu (Wild Koleksiyonu'nda %50 indirim var demesine rağmen.) ama şimdi siteden baktım, toplam 54.40TL tutuyor, bir de üzerine 2 tane ruj ve bir tane de makyaj çantası hediye geliyor. Neden böyle anlamadım, satan hanımefendi fiş de vermemişti, keşke isteseymişim diyorum şimdi.
Neyse gelelim diğer aldıklarıma...
Flormar Matte Oje M04
Flormar Deluxe Shine Stylo Gloss rujlar parlatıcı etkisi yüksek, hafif renk veren ürünler. Aslında aldığım iki renk kıvam olarak birbirinden farklı geldi bana. D36 numaralı hafif turuncu bir alt tona sahip şeftali rengi ruj sürülmesi kolay, yumuşak, güzel renk veren bir ürün. D33 numaralı nar çiçeği rengindeki rujun ise sürülmesi biraz daha zor, biraz sert bir kıvamı var ve diğer ruja göre daha az renk veriyor. Çok kalıcı değiller ama günlük kullanım için, kolayca sürüp çıkabileceğiniz rujlar.
Flormar Deluxe Shine Stylo Gloss rujlar D36, D33
Flormar Deluxe Shine Stylo Gloss Ruj D36
Flormar Deluxe Shine Stylo Gloss Ruj D33
Wild Koleksiyonu'ndan da bir allık ve far aldım. Eminim bu ürünleri bir çok kez görmüşsünüzdür. Ben inceleme fırsatını yeni buldum.
CW92 numaralı açık gül kurusu rengindeki allık yumuşak, sürülmesi, dağıtılması kolay, güzel bir allık.
Flormar Wild Koleksiyonu Allık CW92
Wild Koleksiyonu'ndan aldığım diğer ürün CW06 numaralı far. Pembe bir ışıltıya sahip mor renkte pigmentli, çok güzel dağılan bir far.
Flormar Wild Koleksiyonu Far CW06
Bu da CW92 allığı, CW06 farı ve D33 ruju kullanarak yaptığım makyaj. Farın yoğunluğu ne yazık ki fotoğraflarda belli olmuyor. Daha iyi ışıklandırmaya ihtiyacım var :(



8 yorum:

  1. Far ve allıktan bende de vardı cidden pigmentasyon açısından gayet başarılılar, buarada saçlarına bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, beklediğimden çok daha iyi çıktılar. Teşekkürler :)

      Sil
  2. güle güle kullanın yalnız bu 75 tl tutma mevzusu yalan gibi sanki mümkün değil yahu daha neler 75 lirayı verirken keşke şüphe nize kulak verseydiniz geçmiş olsun ne diyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koleksiyon ürünleri bitmek üzere olduğu için %50 indirimli dedi 24 TL'ye geliyor, ben de içinden düşünmüştüm 50TL'ye Flormar allık alana kadar MAC alırım, iyi indirim olmuş diye. Çok safım ben ya.

      Sil
  3. Saçların çok güzel.Mor mu ne rengi :D çok şeker olmuş.Flormarın bu koleksiyonunu bende gördüm,%50 indirimliymiş.Geçmiş olsun :(

    benim blogumada beklerim seni canım;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında mor ama biraz çabuk akıyor (Bir de ben tam boyayamadım, itiraf ediyorum.), onun için biraz pembemsi görünüyor :)
      Ya sorma, bir daha da oradan alışveriş yapmam, ne yapayım.Ben değil, asıl o kaybetti diyerek kendimi avutuyorum :)
      Blogun da çok şirinmiş bu arada :))

      Sil
  4. Güzel ürünler seçmişsin.Bu rujları merak ediyorum bende.İndirimden haberim olmadı maalesef.Güle güle kullan.Blogun çok hoşmuş.Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş rujlar cidden. İndirimden ben faydalanamadım ama Flormar'ın Wild Koleksiyonu'ndaki indirim hem sitesinde hem mağazalarında devam ediyor. Kozmoda.com, Eczanemizde.com gibi sitelerde de tüm ürünlerde indirimler var. İstersen onlardan deneyebilirsin rujları. Gerçi anneler günü sırasında güzellik mağazaları indirim yaparlar zaten olmazsa onlardan faydalarınız :)

      Sil