11 Nisan 2013 Perşembe

Debenhams Alışverişim ✿ Olay, YSL

Annemle geçen ay yaptığımız Cevahir AVM seferimizden ve Watsons alışverişimizden daha önce bahsetmiştim. Cevahir AVM'de uğradığımız bir diğer yer Debenhams'dı. Annem yeni cilt bakım ürünleri almak istiyordu. Ben de ne zamandır Glamour Mag.'de gördüğüm Olay ürünlerini merak ediyordum, özellikle içinde serum da barındıran gündüz kremini.
Olay'in kırışıklık karşıtı, sıkılaştırma ve toparlama özelliği olan serum içerikli gündüz kremiyle beraber Age Defying serisinden göz bakım jeli ve gece kremi aldık. Kırışıklık azaltma konusunda pek bir şey söyleyemiyoruz, belki hatları biraz yumuşadı diyebiliriz ama nemlendirme özelliklerinden annem çok memnun kaldı.
E bana da bir şey almadan olmazdı değil mi? Ben de YSL'den içinde ışıl ışıl bir altın rengiyle çok güzel koyu bir mavi/mor renk bulunan 31 numaralı ikili farı aldım. Çok yoğun renk vermiyorlar ama üstüne biraz daha uygulayarak rengi daha belirgin bir hale getirebiliyorsunuz. Ben renklerine bayıldım.
YSL İkili Far 31 Solar Gold-Midnight Blue

2 yorum:

  1. olayın o urununu ben de merak edıyordum annem ıcın tabı
    güle güle kullan ysl ini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Annem şimdilik çok memnun görünüyor, fiyatı da çoğu ürüne göre gayet uygun. Bence annen de memnun kalabilir, denemekte fayda var :)

      Sil