16 Nisan 2013 Salı

Singer Smart 1507 Dikiş Makinası

 Cumartesi günü eşimle market alışverişi yapmak için dışarı çıktık ve dikiş makinası alıp geri döndük. Dikiş makinası acaba alsam mı diye düşünüyordum ama küçükken babannemin dikiş makinaysıyla oynadığım zamanlar haricinde hiçbir tecrübem olmadığından almaya çok da cesaret edemiyordum. DiaSA'da bu Singer makinayı görünce alalım mı, acaba alsak mı diye düşünürken bir bakmışız ki almış gidiyoruz.
Singer Smart 1507'nin kullanımı bir hayli kolay. İçinden nasıl dikiş yapıldığını gösteren bir dvd çıkıyor, henüz izleyemedim, kullanım kılavuzu da her şeyi gayet güzel anlatıyor. Tecrübesiz biri olarak kullanmakta hiç zorlanmadım ama tabii hiç düşünmeden aldığımız için evde dikiş namına iplik hariç hiç bir şey yoktu, fazla deneme de yapamadım :)
 Benim de aklıma Tchibo'da kumaş satılan bir tema olduğunu geldi, hemen sitesine baktım. Ne yazık ki kumaş yoktu ama bu iki taraflı çanta vardı. Pazar günü aldığım ürün bugün elime ulaştı.
Kutunun içinden farklı desenlerde iki kumaş, kumaş boyutunda bir elyaf, çanta kalıbı ve dikiş talimatları çıkıyor. Talimatlarda bende olmayan terzi tebeşirinin gerektiği yazdığı için henüz çantayı yapmaya girişmedim, haftasonu Eminönü'ne gidip biraz malzeme almayı planlıyoruz. Bakalım çantayı yapmayı becerebilecek miyim?

4 yorum:

  1. merhabalar.. makinan çok şirin gözüküyor, çokk şanslısın.. ben de dikiş dikmeye çok meraklıyım ve ne zamandır sürekli gözüm makinalarda acaba hiçbir şey bilmeden kullanabilir miyim?? kullanımı ve fiyatı hakkında beni bilgilendirirsen çok sevinirim.. idilguven@msn.com -- benimlehersey.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Açıkçası benim de dikiş konusunda hiç tecrübem yok :) Ben dikebiliyorsam bence sende kolaylıkla dikebilirsin. Bizim aldığımız dikiş makinası basit, kullanımı kolay bir makina, içinden çıkan kitapçıktaki yönlendirmelerle ipliği geçirdim, makaraya iplik sardım, düz dikiş yaptım ama şimdi mesela patron olmadan, kendi aklımdan yada öyle bakıp bir şeyi dikemem. Deneye deneye, yavaş yavaş öğreniliyor, ben tavsiye ederim, çok eğlenceli.
      Biz bu Singer Smart 1507'yi DiaSA'dan 250 TL'ye aldık. Yeni başlayanlar için bence çok güzel bir makina, hem pek çok özelliği de var. Ben çok memnun kaldım.

      Sil
  2. Merhaba, aldığınız yerde Singer Start da var mıydı? İkisini kıyasladınız mı? Ben hangisini almam gerektiğini araştırıyorum da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      DiaSA'ya tek seferlik ürün olarak geldiği için başka bir model yoktu. Hiç araştırmadan körlemesine almıştım açıkçası. Yardımcı olamadım kusura bakmayın

      Sil