28 Mayıs 2013 Salı

MAC Alışverişim ✿ Soft&Gentle MSF, Minted Göz Kalemi

Cevahir AVM'de MAC'in açılacağını duyduğum zaman çok sevindiğimi itiraf etmem lazım. Geçen Cuma eşimle Cevahir'e gittiğimizde MAC'in açılışına denk geldik, bakmadan geçemezdim. İlk Temperature Rising koleksiyonunu inceledim. Resimlerinden beğendiğim Bare My Soul paletindeki yeşil renk gerçekten çok güzeldi ama diğer renkleri pek sevmedim, Temperature Rising paleti daha güzel göründü gözüme ama onda da zaten elimde olan Beauty Marked far olunca gereksiz geldi.
Sonunda elim boş çıkmayayım bari diyerek Soft&Gentle mineralize skinfinishle Minted göz kalemini aldım.
Soft&Gentle şeftali tonlarına sahip şampanya/bronz renkli çok güzel bir aydınlatıcı. Paketinde biraz koyu görünse de açık tenlilerin rahatlıkla kullanabileceği, yüzde çok hoş duran bir ürün. Bol ışıltılı, metalik bir görünüme sahip ama pullu, simli değil. Uyguladığınız yer neredeyse ıslak, harika bir görünüm alıyor.
Minted göz kalemi, yoğun koyu bir nane yeşili ve çok hoş bir pırıltısı var. Çok kremsi olmasa da sürümü kolay, son derece pigmentli, güzel bir kalem.
MAC Minted Göz Kalemi, Soft&Gentle MSF
Artık MAC bir adım ötemde, yeni çıkan koleksiyonları daha kolay inceleyebileceğim. Bir de MAC'in karşısına MUFE açılmış, e ben daha ne isteyeyim :)

5 yorum:

  1. Woww kalem tam benlik!
    Kalıcılığı çok iyi olmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı gayet güzel, uzun süre yoğun rengini koruyarak duruyor.

      Sil
  2. Kaleme bayıldım resmen.Güle güle kullan canımmm:)

    YanıtlaSil
  3. Soft and Gentle'ı zaten severek kullanıyorum; fakat kalemin rengi beni benden aldı! Göz kapağına açık bronz/dore/kayısı bir far sürünce göz altına bu renk kalemleri dağıtarak uygulamak mükemmel bir sonuç veriyor! Güle güle kullan!!! Başak :)

    YanıtlaSil