2 Mayıs 2013 Perşembe

Oriflame Alışverişim ✿ Nude Göz Kalemi, Nude&Grey Far Paleti, Lip Impact Kalem Rujlar

Gözümün iç kısmında kullanmak için ten rengi, istediğim gibi bir göz kalemi bulamadığımdan bahsedince Pek Bilmişin Dünyası isimli blogun sevgili sahibesi Oriflame'ın Nude göz kalemini önermişti. Ne yazık ki Oriflame satan tanıdığım hiçkimse olmadığından Oriflame'ın kataloğuna (Ben Mart ayı kataloğundan almıştım ürünleri.) bakıp Gittigidiyor.com'dan bir satıcıdan ürünleri getirmesini rica ettim. Bakalım neler almışım :)
Oriflame'ın Nude&Grey far paleti ilk dikkatimi çeken ürün olmuştu ama canlı canlı görmeden aldığım için elime geçince biraz hayal kırıklığına uğradım. Ben alırken boyutunu biraz daha büyük hayal etmiştim, çok küçük göründü gözüme.

Işıltılı renklerden oluşan, mat herhangi bir renk içermeyen palet güzel renklere sahip ama hem pigmentasyon hem de kalıcılık olarak pek başarılı değil. Sedefli beyaz, açık renkte kirli bir pembe, bej, mavi tonlu bir gri, bordo kahverengi, açık renkli mürdüm, kömür rengi ve koyu gri renkte farlar içeren pigmentasyonu daha iyi olsa çok çeşitli makyajlar yapılabilinecek bir far paleti.
Oriflame Nude & Grey Far Paleti
Oriflame Nude & Grey Far Paleti
Ben bu rujları açıkçası Clinique'in Chubby Sticklerine ucuz bir alternatif olurlar diye aldım ama Chubby Sticklerden çok farklılar. Chubby Stickler gibi hafif renkli lip balmlardan çok kalem şeklinde son derece pigmentli, kremsi rujlar. Ayrıca onlar gibi çevirerek açamıyorsunuz, rujunuz bittiğinde iri kalemtıraşları kullanarak kalem rujunuzu açmanız gerekiyor ki bu kadar kremsi ürünlerle her tarafı boya yapacağınızdan emin olun. En güzeli açmadan evvel biraz buzdolabında bekletmek, biraz katılaşacağı için açmak daha kolay olacaktır.
Aldığım iki kalem rujdan biri metalik bir parlaklığa sahip koyu pembe bir ruj olan Pink Impact. Diğeri ise parlak, çok güzel bir kırmızı Electric Red.
Sonunda alışverişimin asıl sebebine gelebildim :) Rengi mükemmel. Gayet kremsi, sürülmesi kolay. Son derece güzel bir kalem.
Oriflame Lip Impact Electric Red, Pink Impact, Kohl Göz Kalemi Nude
Son aldığım ürün ise Oriflame Maxilash rimel. Minik bir tarak şeklindeki fırçasıyla kirpikleri dipten uca rimelle kaplamak çok kolay ama ne yazık ki kıvırma, dolgunlaştırma, hacim kazandırma gibi özelliklerin hiçbirine sahip değil. Pullanıp dökülme yada göz altına bulaşma gibi hiçbir sorunla karşılaşmadım. Belki doğal bir kirpik görünümü istenildiğinde kullanılabilinecek bir rimel ama ben pek sevemedim. Eğer bu rimeli beğenerek kullanıyorsanız nasıl kullandığınız yorumlarda belirtirseniz çok sevinirim, belki ben yanlış kullanıyorumdur :)

8 yorum:

  1. sende almışsın çok sevindim!! Ben bayılarak kullanıyorum sende en az benim kadar seversin umarım canım :) kalem rujları bende denemek istiyorum çok.Hepsini güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol ben de bayıldım, hem rengi hem fiyatı harika (yani almayı planladığım Nars göz kalemine göre, o 68 TL falan galiba). Tavsiyen için özellikle teşekkür ediyorum, harikasın :)

      Sil
  2. Oriflame'in bu kalem rujlarını çok merak ediyordum.Açılabildiklerine emin misin?.Plastik gibi görünen kısım açılmaz diye düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk başta plastik olduğunu gördüğümde altını çevirmeye çok uğraştım ama dönmeyince Pink Impact'i acaba açılıyor mu diye ucunu bitirene kadar kullandım. Üstündeki plastik çok ince olduğu için kalemtıraşla kolaylıkla açıldı. Korktuğum gibi ortalık da batmadı. Ama ben yine de çevirebilir olmasını tercih ederdim, sonuçta açarken rujun bir kısmı kullanılmaz oluyor.

      Sil
  3. Aldıklarını güzel günlerde kullan canım.
    Far paletleri hem çok ufak hemde dediğin gibi pek kalıcı değiller ama far bazıyla kullanılabilinir hale geliyorlar.
    Kalem rujların yapıları iyi ama chubby stickler gibi çevirilecek açılsalar çok iyi olacakmış.
    Bu rimeli kullanmadım bilmiyorum ama ben geçen sırf limiti doldurmak için volume build rimel sipariş etmiştim.
    Kullanınca çok beğendim çok doğal bir dolgunluk veriyor ve gayet güzel kirpikleri uzatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Çok doğru söylüyorsun far bazı olmadan bu paleti kullanmanın hiçbir anlamı yok hem renkleri hiç belli olmuyor, hem de hemencecik siliniyorlar. Hatta altına yapılacak makyaja göre siyah, beyaz yada bej renkte bir baz (paint pot yada kremsi bir göz kalemi gibi) kullanılırsa sonuç daha da iyi oluyor.

      Sil
  4. Oriflame Maxilash rimeli önce sürüp daha sonra dolgunlaştıran bi rimeli sürersen daha güzel bir sonuç alırsın. Ben öyle yapıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mantıklı :) Benim kuzenim de iki farklı rimeli art arda kullanıyordu, gerçi onun kirpikleri normalde de yelpaze gibi :) Hemen dediğini deneyeceğim.

      Sil