26 Ağustos 2013 Pazartesi

Günün Göz Makyajı

Işık nedeniyle makyajlarımı pek fotoğraflamıyorum. Renkler gerçekte oldukları kadar canlı çıkmıyor, fotoğraflar karanlık çıkıyorlar, anlayacağınız henüz bu işi çözemedim. Düşünün yani bunlar iyi çıkmış olan fotoğraflar :( Neyse gelelim makyaja...
Bugün Urban Decay Loves NYC paletimi kullandım makyaj için. Bir süredir yalnızca bir krem far, belki biraz eyeliner sürüyordum, dedim ki biraz far kullanmanın artık zamanıdır. Too Faced Shadow Insurance far bazını tüm göz kapağıma uyguladıktan sonra gümüş simli bir bej rengi olan Midnight Cowboy Rides Again'i göz pınarıma uyguladım. Açık gül kurusu rengindeki Bordello isimli farı crease bölgesine kadar tüm göze uyguladım. Mürdüm/bordo rengi Last Call'u crease bölgesini biraz aşacak şekilde dağıtarak sürdüm. Dış kısmın en kenarına da "V" şeklinde koyu mor renkteki Rockstar farı uyguladım. Son olarak da mat bir siyah olan Perversion ile yumuşak bir eyeliner çizdim. Lancome Hypnose Drama rimelle de makyajımı bitirdim.
Gündüz kullanılabilinen ve gece makyajına çevirmek içinde göz üstüne siyah bir likit eyeliner ve göz içine siyah bir kalemin yeterli olduğu bir makyaj oldu. Keşke renkler biraz daha belirgin olsaydı. Artık bir daha ki sefere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder