4 Ağustos 2013 Pazar

Watsons Alışverişim ✿ NYC, Rimmel, Superdrug

Uzun zamandır Cevahir AVM'deki Watsons'dan alışveriş yapamıyordum. Son 3 gidişimde de NYC standında neredeyse ürün kalmamış oluyordu, Rimmel Scandaleyes kalem farlarda da her seferinde 3 adet beyaz, 1 siyah, 1 de mavi olandan kalmış oluyordu ama her seferinde. Ben de Ümraniye'deki diş randevumu fırsat bilip Alemdağ şubesini ziyaret edeyim dedim ama adresi bir türlü bulamadım. Utangaçlığım sağolsun, kimseye soramadım da. Neyse diş kliniğinde çalışan güzel hanımefendiler Alemdağ şubesinin Çarşı mağazasının içinde olduğunu söyledirler de dönüşte eşimle uğradık. Ne yazık ki çok küçük bir yerdi, orada da aradığım hiçbir şeyi bulamadım. Anlayacağınız kürkçü dükkanı hesabı tekrar Cevahir AVM Watsons'a döndüm geçen cumartesi. Şansıma bu sefer NYC standında daha önce bulunmayan bir kaç ürün buldum ve kaçırmadan aldım. Rimmel standından da bir far paleti ve Scandaleyes kalem farlardan mavi olanını aldım. Siyah olanı satılmıştı, geriye yalnızca 3 beyaz kaldı yani. Yarın tekrar gitmeyi planlıyorum, bakalım hala 3 beyaz duruyor mu olacak yoksa artık yeni ürün koyacaklar mı, çok merak ediyorum :) Ama asıl gitme nedenim Superdrug makyaj temizleme mendilleri ve Zenner Stay in Hair tokalardı. Tokalar da 3 al 2 öde kampanyası olunca 3 tane aldım, nasıl olsa kullanılıyorlar. Zenner tokalar içlerindeki minik kauçuk çıkıntılar sayesinden saçtan kaymıyormuş. İnce telli saçları olanların eminim çok işine yarayacaklar.
Ürünlerin detaylı yorumlarıyla sonra görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. güle güle kullanmalar,ben maskeden çok memnun kaldım umarım sende seversin .*

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan cicilerini :) lipstainler çok güzel ama kullanan herkes çabuk kuruduğundan şikayetçi umarım sende de aynısı olmaz :/

    YanıtlaSil