16 Ağustos 2013 Cuma

Victoria's Secret Love is Heavenly Kofre

Sıcak yaz günlerinde ağır parfümlerden çok hafif vücut mistlerini kullanmayı seviyorum. Vücut mistleri kıyafetler üzerinde kalıcı olsalar da ten üzerinde pek kalıcı olmuyorlar (parfüm kadar yani). Kalıcılıklarını arttırmanın bence en güzel yolu aynı kokuya sahip vücut kremi kullanmak. Bu nedenle genelde kofre almayı tercih ediyorum. Yanında gelen duş jeli de bonusu oluyor. Bonus kelimesinin Latince'de "iyi" anlamına geldiğini biliyor muydunuz? Okurduğum bölümün bloguma ilk katkısı,haha.
Victoria' Secret Love is Heavenly meyvemsi, tatlı ve biraz da odunsu bir kokuya sahip. Odunsu notalar bir hayli maskülen kılıyor parfümü ama eşim çok beğendi kokuyu. Kivi, böğürtlen, mandalina çiçeği, portakal, nilüfer ve sandal ağacı kokuları içeriyor bu mist. Ben tenimde mandalina çiçeği ve çok hafif nilüfer kokusuyla beraber bolca sandal ağacı kokusu hissettim. Benim için biraz fazla maskülen olsa da hoş bir koku. Sizin severek kullandığınız yaz kokunuz hangisi?

2 yorum:

  1. Nerden alabiliriz ve fiyati nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul Cevahir AVM'deki Victoria's Secret mağazasından almıştım ben ama alalı bir kaç ay olduğu için fiyatı konusunda ne söylesem yalan olur

      Sil