6 Mayıs 2014 Salı

Gratis Alışverişlerim

Gratis'ten (ve Watsons'dan) her gittiğimde bir şey alıp zamanında yazmadığımdan hepsi birikince tek bir alışveriş yazısı yazayım dedim. Bazı fişler biraz silindiğinden bazı ürünlerin fiyatlarını çıkaramadım yalnız :( Neyse bakalım neler almışım...

  • Dirty Works Brightening Mask/Aydınlatıcı Maske Dirty Works Gratis'lere ilk geldiğinde paketlemelerine dayanamayıp çoğunu aldım. Aydınlatıcı maske içindeki minik granüllerle hem peeling yapıyor hem temizliyor. Fiyatı 14.90 TL.
  • Dirty Works Body Butter Seti İçinde 3 minik vücut kremi içeren bu şirin set 14.90 TL.
  • Giovanni Pudra Kuru Şampuan Kuru şampuan arayışlarım sürerken bir de Giovanni'nin pudra şeklindeki bu ürününü deneyeyim dedim. Fiyatı 21.50 TL.
  • Dirty Works Bye Bye Dark Circles Kapatıcı Bir tarafı koyu renk halkalar için renk düzeltici (corrector) diğer tarafı kapatıcı olan şirin görünümlü bir ürün. Fiyatı 13.50 TL.

  • Dirty Works Detox Mask/ Detoks Maskesi Kil bazlı, derinlemesine temizleme etkili bir maske. Fiyatı 14.90 TL.
  • Dirty Works Beauty Bag Makyaj Çantası İki bölmeli, pek kullanışlı, güzel bir çanta. Fiyatı 24 TL.
  • Dirty Works Moisture Mask/Nem Maskesi Hyaluronik asit içeren susamış ciltler için nem maskesi. Fiyatı 14.90 TL.
  • Lee Stafford Kuru Şampuan Bu firmanın en sevdiğim yönü tam boylarının yanında mini boylarının da bulunması. Böylece sevmediğiniz bir ürün ziyan olmamış oluyor. Ben seyahatlerde kullanmak için küçük boy kuru şampuanı aldım.

  • Avokado Yağ Kapsülleri Rossman'dan aldığım kapsüller hoşuma gidince benzer ürünler aramaya başladım. Gratis'te bir kenarda duruyorlardı. Emin değilim ama fiyatları 20-24 TL civarında.
  • Tatlı Badem Yağı Yapmayı planladığım saç maskesine katmak için almıştım. Fiyatı 5.90 TL.
  • Essence 4'lü Far Paleti Daha önce başka bir rengini aldığım paletin yazısında arkadaşlar tavsiyede bulunmuşlardı. Bakarken bir paleti daha pek beğendim. İkisi de gerçekten harika görünüyorlar. Fiyatları 10.25 TL.
  • Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan Kuru şampuan çeşitlerinin artması çok iyi oldu. Elidor da büyüyen bu pazarı görüp değerlendirenlerden biri. Umarım başarılı bir üründür. Fiyatı 12.90 TL.
  • Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton Çok büyük umutlarla aldım, daha koyu renk oje sürmediğim için deneyemedim.
  • Dirty Works Düz Uçlu Minik Makas Kahküllerimi kesmek için almıştım, hem şirin hem işe yarıyor. Daha ne olsun :) Fiyatı 7.90 TL

  • Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil Açık renk giysileri yıkarken kullanıyorum genelde, işe yarıyor cidden ama güvenip beyazlarla renklileri beraber yıkamam. Fiyatı 6.90 TL.
  • Dr. Beckmann Süper Beyaz Bu mendillerin işe yarayıp yaramadığından pek emin olamıyorum. Çok bir şey beklememek lazım galiba. Fiyatı 8.25 TL.
  • Cherry Stone Pillow/ Kiraz Çekirdekli Yastık Mikrodalgada ısıtılıp kullanılan bir ürün. Sıcak kompresyon gereken durumlarda yada bebişlerin gazı olduğunda kullanabilecek sevimli bir yastık. Fiyatı 10 TL civarında olması lazım.

  • Benri Makyaj Temizleme Diskleri Hepimizin severek kullandığı ürünler sanırım bunlar. Fiyatı 2.25 TL.
  • Pretty Perfect Mikrofiber Saç Bandı Yüzümü yıkarken kullanmak için almıştım ama resimdekinden biraz farklı görünüyor. Fiyatı 5.50 TL.
  • L'Oreal Shine Caresse Parlatıcı Beğendiğim ama istediğim renkleri bulamadığım için bir türlü alamadığım ürünlerdi. Sonunda birini Gratis'ten birini Watsons'dan aldım. Alamadığım bir tane daha var, bakalım ne zamana kısmet. Fiyatı 31.90 TL.
  • Essence Long Lasting Ruj Uygun fiyatlarına göre gayet güzel ürünler. Beğendiklerimin hepsini almış oldum bununla galiba Fiyatı 7.75 TL.
  • Dirty Works Coconut Scrub/Hindistan Cevizli Vücut Peelingi Şimdiye dek şirin demediğim Dirty Works ürünü olmadı galiba :) Fiyatı 12.90 TL.
  • Yardley Lavantalı El Sabunu Daha önce bu markanın ürünlerini denememiştim, deneyeyim dedim. Fiyatı 7.50 TL.
  • Tenedos Çorap Sevimliliğine dayanamadım. Fiyatı 5 TL.

  • Yüz Boyası Markası falan var mı bilmiyorum, göremedim ben açıkçası. Henüz kullanamadım ama aklımda bir iki şey var, bakalım nasıl olacak.
  • Essence Eye Sorbet Far Bol pırıltılı, farklı bir kıvama sahip göz farı. Fiyatı 9.50 TL.
  • Essence Gel Nails At Home French Top Coat Şeffaf olanını almıştım, bulunca french manikürü için kullanılanı da aldım. Fiyatı 9.75 TL.
  • Essence Nail Art Paper Print/Kağıt Baskı Manikürü Denemeye kıyamadım açıkçası bunları daha. Çok hoş görünüyorlar. Tek merak ettiğim aynı canlılıkla tırnaklara geçiyorlar mı, artık deneyip göreceğim. Fiyatı 6 TL.
  • Essence Effect Nail Tırnak Pulu Bir kaç rengi var sanırım, ben bu renge denk geldim. Çok göz alıcı. Fiyatı 6 TL.
  • Essence Gel Nails At Home Temizleyici Jel tırnakları denerken bu ürünü bulamadığımdan alkol kullanmıştım ama sanırım aynı etki olmuyor. Bulunca aldım bende. Fiyatı 7.25 TL.

  • Essence All About Nude Far Paleti Sanırım bu paletin iki çeşidi daha var. Kahramanmaraş'ta bu ürünler hiç yok. Havaalanında amcamı beklerken buldum bu iki güzelliği. Gratis bizi unuttu resmen, iki aydır buralara ürün gelmiyor :( Neyse bu kadar söylenmek yeter :) Fiyatı 13 TL.
  • The Balm How 'bout Them Apples? Allık Paleti Gelmesini zaten heyecanla bekliyordum, çabuk geldi Allah'tan. Fiyatı 67.50 TL.
Evet, biriken yazılarımızı yavaş yavaş yazmaya başladık, ürünlerin detaylı incelemelerine de az kaldı. Detaylarla görüşmek üzere :)

3 yorum:

  1. Kuzucuk erkencisin sende alışverişe az kaldıydı :)) güle güle kullan canım,sabırsızlanmışın ama iyi yapmışın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya huyum çok kötü aslında ya, bekleyemiyorum :)) Ama nasıl olsa bizim buralara pek bir şey gelmiyor, şimdi alacak cici bulamayacağım galiba :/ Çok teşekkürler tatlım benim :*

      Sil
  2. Dirty works iki bölmeli çanta gelmiyor deilmi 😔😞 gerçekten geldiği gibi alıcam 😔😔 ablacım gelince haber veirirmisin ??😣

    YanıtlaSil