13 Mayıs 2014 Salı

Physicians Formula Eye Booster 2'si 1 Arada Eyeliner+Serum

Şubat ayında İstanbul'a gittiğimde teyzemle çalıştığı yerin yakınlarındaki bir eczaneye uğramıştık. Bakınırken teyzem Eose kirpik serumunu aldığını ama henüz bir şey anlayamadığını söyledi. O sırada orada çalışan hanımefendi Physicians Formula'nın göz serumunu gösterince bakmadan geçemedim. Yanında aynı özelliklere sahip bir de üzerine siyah renkli olanı olunca da almadan geçemedim :). Böylece sevdiğim Physicians Formula ürünleri listeme bir ürün daha eklemiş oldum.
 Eyeliner fırça şeklinde bir uca sahip. Böylece hem çok kolay, hem de istediğiniz biçimde ve düzgünce uygulayabiliyorsunuz. Ürünün fırçadan akışı da çok iyi, rahatlıkla kesintisiz bir çizgi elde ediyorsunuz. Üzerinde 24 saat kalıcı diyor ama açıkçası ben pek itibar etmemiştim. Yanıldığıma pek sevindim. Tabii ki 24 saat denemedim ama beklediğimden çok ama çok daha kalıcı çıktı. Pigmentasyonu da hiç fena değil, iki kat ile simsiyah bir çizgiye sahip oluyorsunuz. Fakat serum kısmı için şimdilik bir şey söyleyemiyorum. Hasta olduğum sırada düzenli uygulayamadığım için etkisini fark ettiğimi söyleyemem ama bu yazının ikinci bir kısmı olacağını söyleyebilirim. Düzenli kullanabildiğim ilk dönem etkisinden bahsedeceğim, 4 hafta da etkisini göstermesi bekleniyor, göreceğiz.
Physicians Formula Eye Booster 2'si 1 Arada Eyeliner+Serum Ultra Black 
50-55 TL'lik fiyatı, yurt dışındaki 10$'lık fiyatına kıyasla biraz abes olsa da bu ürünü hem uygulama kolaylığı, hem kalıcılık, hem renk anlamında çok beğendim. Aynı zamanda kirpiklerimi de beslerse ben daha ne isterim :)

2 yorum:

  1. Bu serumu cok merak ediyorum. Yorumlarını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben de merak ediyorum, umarım işe yarar :)

      Sil