27 Mayıs 2014 Salı

Watsons ve Gratis Anneler Günü Alışverişlerim

Watsons ve Gratis'lerde indirim olur da kaçırmak olur mu, olmaz tabii :) Watsons'dan renkli kozmetik ağırlıklı bir alışverişim oldu. Aslında Gratis'den Essence'ın yeni koleksiyonunu yada Wet n Wild ürünlerini alabilirdim ama hiç biri Kahramanmaraş Gratis'de yoktu :( Wet n Wild ürünlerini öyle böyle alabildim ama Essence koleksiyonlarını getirseler çok güzel olacak. Neyse bu kadar söylenme yeter, gelin aldıklarıma bakalım...
  • Rimmel Professional Kaş Kalemi Maybelline kaş kalemim bitmek üzere olduğu için aldım. Aslında fazla kaş ürünü kullanmıyorum ama bazen lazım oluyor, bir de Rimmel'ı deneyeyim dedim. Fiyatı 7.99 TL.
  • L'Oreal Miss Manga Mega Volume Rimel  Her seferinde bir daha almayacağım diyorum ama alıyorum, galiba rimelleri biraz seviyorum. L'Oreal'in yeni çıkan bu rimelinin de dolgunlaştırma özelliğinin güzel olduğunu duyduğum için aldım. Fiyatı 36.99 TL'den 22.19 TL'ye düşmüş.
  • Softem Çay Ağacı Yağı Bakteri öldürme ve aroma verme amaçlı kullanmayı planlıyorum. Fiyatı 11.90 TL.
  • Rimmel Wake Me Up Fondöten Bu rengi koyu geldiği için açık rengini almıştım ama o da çok açık geldi. İndirimde de olunca alayım da bari ikisini karıştırarak kendi rengimi elde edeyim dedim. Fiyatı 24.99 TL'den 16.24 TL'ye düşmüş.
  • True Spirit Desenli Takma Tırnak Normalde takma tırnak pek kullanmıyorum ama bunların desenleri hoşuma gitti. Fiyatı 12.90 TL.
  • L'Oreal Infaillible Ruj Çok beğenince diğer renklerini de alayım dedim. İndirimin son günü gittiğim için fazla renk kalmamıştı açıkçası. Fiyatı 41.99 TL'den 25.19 TL'ye düşmüş.
  • L'Oreal Color Riche Collection Exclusive Ruj Bu rujlarda bir süredir gözüm vardı ama beğendiğim rengi bir türlü bulamıyordum. Bulunca bir de üzerine indirim olunca aldım tabii. Fiyatı 38.99 TL'den 23.39 TL'ye düşmüş.
  • Rimmel Sweetie Crush Ojeler Özellikle sarı renkli olan şişede çok güzel görünüyor. Tırnaklarımda henüz denemedim, merak ediyorum. Fiyatı 4.49 TL.

 Gelelim Gratis alışverişime...
  • L'Oreal Paris Üç Etkili Temizleme Suyu Uygun fiyatlı temizleme sularını denemeye başladım. L'Oreal'in bu ürünü de bunlardan biri. Fiyatı 10.75 TL.
  • L'Oreal Üç Etkili Temizleme Sütü Cildimde nasıl bir etkisi olacağını merak ettiğim için bir alayım dedim. Daha önce temizleme sütü kullandığımı hatırlamıyorum açıkçası. Fiyatı 10.75 TL.
  • Nivea Makyaj Temizleme Suyu 8.90 TL'lik fiyatı ile denemeye değer bir üründü.
  • L'Oreal Infaillible Ruj Bir farklı rengini de Gratis'de bulunca alıverdim. Fiyatı 41.90 TL'den 24.14 TL.
  • Eklips Makyaj Süngeri Bu süngerleri pek sevdiğimden yedekleyeyim dedim. Şu an kullandıklarım da biraz eskimeye başlamıştı zaten. Fiyatı 3.55 TL
  • Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Mendilleri Bu mendilleri ben genelde fotoğraf çekerken koluma yaptığım "swatch"lar için kullanıyorum. 3'lü paketi 4.90 TL.
  • Cettuna Maskeler Yine poşet maskeler. Bir de bunları deneyeyim dedim. Fiyatları 5.35 TL.
  • Bond Tıraş Köpükleri Fiyatı 2.85 TL olup bir de üzerine bir alana bir bedava kampanyası olunca eşime alayım dedi. İnanılmaz ucuza geldi, umarım güzeldirler.
  • Goddy Tel Toka Kolayca kaybedilen ve her zaman lazım olan bu tokaların kutusu da çok ilginç. Üst kapağında yuvarlak bir açıklık var ama etrafı mıknatısla çevrili, yani dökülmüyor ama çalkalayarak yada parmağınızla içinden alabiliyorsunuz. Fiyatı 3.60 TL.
Bir alışveriş yazısı daha böylece bitti. Bir daha ki indirime kadar kendimi biraz tutmaya çalışacağım, bakalım ne kadar başarılı olabileceğim :)

4 yorum:

  1. Tatlım seni alışverişlerin kraliçesi ilan ettim gitti :D hihi güle güle kullan yine döktürmüşsün .*.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi yaa sorma, bu ne kozmetik değil de alışveriş blogu oldum gitti :) Çok teşekkürler canıımm, öpüyorum

      Sil
  2. Rimmel'in kaş kalemini bende severek kullanıyorum. Loreal miss manga yorumlarını merak ediyorum.hepsini güzel günlerde kullan 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)) L'Oreal rimeli büyük umutlarla aldım, inşallah beni hayal kırıklığına uğratmaz :)

      Sil