29 Mayıs 2014 Perşembe

Wet 'N Wild Ürünleri

Sonunda Türkiye'de :) Uzuuun zamandır özellikle paletleri bekliyordum ve tahmin ettiğim gibi bu harika ürünleri Gratis bize getirdi. Getirdi ama ürünlere ulaşmam inanılmaz zor oldu. Ürünlerin geldiğini duyunca (Maraş'a tabii ki gelmediği için) hemen halamı (hani 70 yaşındaki genç hanım var ya, onu :) aradım ve güzel güzel yazdırdım, anlattım. O da sağ olsun Bostancı, Erenköy, Bağdat Caddesi gezmiş gezmiş ama paletlerin yalnızca bir tanesini bulabilmiş, o da itiraf edeyim en istemediğim Poster Child olmuş. Halamın paleti tarifi çok tatlıydı gerçi, "Çok güzel bir koyu mavi var, açık mavi var, 3 tane pembe var, çok güzel", makyaj yapsaydı eminim kendine de bir tane alırdı :) Gerisini de eşimin doğum günüm için beni götürdüğü Gaziantep'ten aldım, bayağı maceralı oldu. Neyse daha fazla uzatmadan gelelim ürünlere...
  • Wet 'N Wild Color Icon Far Paletleri Bu markadan en çok istediğim ürünlerdi. Yalnız "Blue Had Me at Hello" görünürlerde yoktu, sanırım Türkiye'ye gelmemiş. Fiyatları 19.50 TL.

  •  Wet 'N Wild Megalast ve Mega Rock Ojeler Aslında pek çok güzel renk vardı ama şimdilik denemek için bunları aldım. Megalast ojeler 8.50 TL, Mega Rock ojeler 11.90 TL.
  • Wet 'N Wild Mega Glo Aydınlatıcı Pudra Hem allık, hem aydınlatıcı olarak kullanılabilecek hoş bir ürüne benziyor. Fiyatı 14.90 TL.
  • Wet 'N Wild Megalast Rujlar İnanılmaz pigmentliler. Beklediğimden çok daha güzel çıktılar. Fiyatları 9.75 TL.
Bulabilirsem diğer ürünlerini de denemek istiyorum açıkçası. Umarım en kısa zamanda Kahramanmaraş'a gelirler :)

4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini :) Halaya da bayıldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ceyda :) Hihi evet halam standart halalardan biraz farklı galiba :))

      Sil
  2. Gratis yenilikleri takip edip güzel markalar getiriyor ama her zaman ürünleri mağazalarda bulamama sorunu had safhada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söylüyorsun, alamadıktan sonra ürünlerin gelmesinin pek faydası yok. Ne yazık ki The Balm, Essence, Wet N Wild gibi ürünlerde problem var. Gratis'in bir an evvel buna bir çözüm bulması lazım.

      Sil