8 Nisan 2016 Cuma

Clinique.com Alışverişim ve Clinique Long Last Ruj ✿ All Heart

Merhabalar,
Bugün geçenlerde yaptığım Clinique alışverişimden bahsetmek istiyorum. Kahramanmaraş'a geldikten sonra markaya ulaşmak biraz zorlaşınca internet sitesine dadandım. İyi ki de öyle yapmışım, her alışverişimden de memnun kaldım. Sitede sürekli bir kampanya, sürekli hediyeler, hemen kargo, iyi hizmet, daha ne olsun :) 
Alışverişim aslında bu fotoğrafta gördüğünüz üç parça üründen oluşuyor, diğer fotoğrafta gördüğünüz ise hediyeler, ne güzel değil mi? İnsan keşke Sephora'da internet sitesi açsa demeden edemiyor :)) Gelelim aldıklarıma..
  • Dramatically Different Nemlendirici Losyon+ Seyahatlerde kullanmak için küçük boy. Fiyatı 39 TL. 
  • Paired In Purple Bahar Makyaj Seti Sette, içinde Grandest Grape renginde Chubby Stick Intense balm ve Hot Date renginde hassas ciltler için oje olan küçük bir çanta bulunuyor. Fiyatı 54 TL.
  • Cheeck Pop Allık-Peach Pop Çok şirin, çiçek şeklinde güzel bir şeftali rengi. Fiyatı 99 TL.
Hediyelere gelecek olursak; paketimde
  • High Impact Rimel
  • Long Last Ruj-All Heart
  • Seyahat Boy Oje-Hi Sweetie
  • Online Özel Kozmetik Çantası
  • All About Eyes Göz Kremi
  • Moisture Surge Yoğun Nemlendirici  Krem
  • Küçük paketlerde de Superdefence CC krem, Repairwear Lazer Focus göz kremi ve Even Better Eyes göz kremi
vardı.

Küçük çantanın içinde ise;
  • Mild Liquid Facial Soap/Likit Yüz Yıkama Sabunu
  • Dramatically Different Nemlendirici Losyon+
  • Even Better Eyes Göz Altı Koyu Halka Düzeltici
  • Even Better Fondöten
  • High Impact Rimel

vardı.

 Biraz da hediye gelen bu rujdan bahsedelim. Çok hafif, kremsi, yoğun renk veren bir ruj. Adındaki "Long Last" yalnızca bir vaat gibi geldi bana, çok kalıcı değil ama silinirken eşit siliniyor yani dudakta yalnızca sim kalmıyor yada yalnızca dudakların etrafında bir çizgi bırakıp gerisi silinmiyor.
 Normalde hiç almayı düşünmeyeceğim bir renk aslında ama hoşuma gitti açıkçası. Işıltılı bir renk, biraz kiremit kırmızısı, biraz bronz diye tanımlayabilir sanırım. Bu tarz renkleri seviyorsanız deneyin derim.
Bir yazının daha sonuna geldik. Okuduğunuz için çok teşekkürler. Aldıklarımın detaylı yazılarında görüşmek üzere, sevgiler...

7 yorum:

  1. Gerçekten Clinique Online süper avantajlı bir site oldu, ben de artık mağazadan almıyorum hiçbir şey :) Güle güle kullan hepsini, hediyelere de bayıldım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mağazadan alma imkanım olsa bile ben de siteden almaya devam ederim, hangi mağaza bu kadar tester, hediye, vs. veriyor :)) Çok teşekkür ediyorum, öpüyorum :*

      Sil
  2. Dudagındakı renk çok farklı aslında kuzucum, beğendim ben güle güle sürüştür hepisinide.Chuby stıklerede hemen sılınıyor dıyorlardı ama benım kullandığım mega melon rengi hiçte çabuk sılınmıyordu çokta severek kullanmıştım tekrar almak istiyorum fakat set halinde olsa süper olur ama o şekılde cıkartmıyorlar teklı fıyatıda malum pahalı:/ inş çıkar karşımada setli halde alırım chubylerı sevıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim 😙 Chubbylerin özellikle intense olanları o kadarda çabuk silinmiyor diye hatırlıyorum. Yılbaşında yada yeni renkler çıkardıklarında set yapıyorlar genelde, şimdi en son çıkan rujlarının bir seti var. Ben de setleri daha çok seviyorum galiba :)

      Sil
  3. bu seti ben de almıştım :-))

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan rujun rengini çok begendim:)

    YanıtlaSil