5 Nisan 2016 Salı

L'Oreal Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Zengin Temizleme Sütü

Merhabalar,
Denemek için farklı markaların misel sularını alırken L'Oreal misel suyun yanında hassas ciltler için olan, cildi nemlendirmeyi ve yumuşatmayı vaadeden bu temizleme sütünü gördüm. Suya dayanıklı makyajı (aslında sıradan rimel bile denebilir yalnızca) misel suyla temizlemek çok zor olabiliyor, hassas cildimi zorlamadan temizlemede süt başarılı olabilir diye düşünerek sepetime attım bu ürünü.
Pamuk yardımıyla cildi silince makyajı temizliyor ve ardında (hafif film varmış gibi bir his bıraksa
da) yumuşak bir cilt bırakıyor. Buraya kadar çok güzel ama gözlerimi yakması ve sonrasında sürekli sulanmasına neden olması affedilemez oldu benim için. Yüzümün hassas yerlerinde biraz karıncalanma olmuştu ama  gözlerimi yakabileceğini düşünmemiştim. Hatta emin olamadım acaba göz civarında kullanmam benim hatam mıydı diye paketi inceledim. Kocaman "YÜZ VE GÖZ" yazısını oradaydı, ardından içeriğe bakınca biraz aydınlandım.
Ingredients:
Water, Mineral Oil, Isopropyl Palmitate, Propylene Glycol, Zea Mays/Corn Germ Oil, Carbomer, Triethanolamine, Lecithin, Chondrus Crispus (Carrageenan), Disodium Cocoamphodiacetate, Polysorbate 20, Pentaerythrityl, Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Methylparaben, Phenoxyethanol, Ethylparaben, Fragrance
Katılaştırıcı olarak kullanılan "Isopropyl Palmitate" (Kendisi komedojen olarak biliniyor ayrıca göz çevresinde tahrişe neden olabiliyor.) büyük ihtimal bu yanmanın sebebi yani benim tahminim bu yönde.
Eminim çok kişi hiç problemsiz bu ürünü kullanıyordur ama benim tecrübem bu yönde oldu. Okuduğunuz için çok teşekkürler.
 

Not: Yalan yok, moralim bozuk olunca yazı yazasım hiç gelmiyor. Ülkemizin durumu malum.. TV zaten bizim evde çok nadir açılır, internete, sosyal medyaya da elim bir süredir gitmiyordu. Yeni Ay'la, gelen baharla biraz moralim düzelmeye başladı sanki. Çiçekler, ağaçlar gibi umutlar da yeşermeye başladı. İnsanların huzurla, güvenle yaşadığı, patlamaların, şehitlerin, tecavüzlerin, cinayetlerin olmadığı, savaşsız, kavgasız güzel günlerin umudu... Güzel günlerde görüşmek dileğiyle...

7 yorum:

  1. Palmitate'i öğrendiğim iyi oldu; içeriklerde ararım bundan sonra :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde ben pek dikkat etmiyorum içeriğe aslında dikkat etmek lazım :/ Rahatsız olunca bakındım ne dokunmuş olabilir diye. Palmitate nemlendiricilerin çoğunda kullanılıyormuş, asıl vukuatları gözenek tıkamak, siyah nokta ve sivilceye neden olmak. Ben de wisegeek.org'un ve truthinaging.com'un yalancısıyım :)

      Sil
  2. kullandım ve göz makyajımı hiç silmedim bununla yüz için performansından memnun kalmıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj temizlemesine hiçbir lafım yok, yüzümde hafif karıncalanma da problem değildi, keşke gözlerimi yakmasaydı yoksa ben de memnundum :(

      Sil
  3. Yorum için teşekkürler, bir ürün alıp kullanamamak çok kötü. L'oreal'in göz için misel jel gibi bir ürünü var onu kullanıyorum ve memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben okuduğun için teşekkür ederim :) Kullanamayınca verebileceğim insanlar olduğu için çok üzülmedim açıkçası, belki çok pahalı olsaydı üzülürdüm :)) Aynı serinin misel suyunu da denedim, onda hiçbir problem yaşamadım, sütle anlaşamadık demek ki :/

      Sil