25 Ocak 2013 Cuma

Gratis Alışverişim ✿ Maybelline, Essence, The Balm


Geçenlerde Essence'ın yeni koleksiyonu geldi mi acaba diye Gratis'e gitmiştim. Koleksiyon henüz gelmemişti ama Maybelline'in yeni jel eyelinerları gelmişti. L'Oreal'den farklı olarak değişik renk seçenekleri bulunan Maybelline'in, ben deneme amaçlı mavi rengini tercih ettim. Ayrıca yedek olarak bir tane daha Eklips fondöten süngeri aldım. Bir de Essence'dan 50 Irreplaceable ojeyi aldım. İçi altın ışıltılarıyla dolu bir bej, çok güzel bir renk.
The Balm Ima Goodkisser ruj, Maybelline Eyestudio Lasting Drama Jel Eyeliner 03 Mavi
The Balm Ima Goodkisser pastel bir mercan rengi. Pigmentasyon olarak çok güzel, hafif naneli bir hissi var ama bana biraz kuru geldi. Maybelline jel eyeliner kalıcı, pigmenli, rengi de çok güzel. İçinde açık mavi pırıltılar barındıran koyu bir mavi. Yanında fırçasıyla geliyor. Ben eyelinerlarla bu tarz fırçaları kullanmayı pek sevmiyorum, o yüzden fırçayı asetona batırıp tırnaklarımın etrafına bulaştırdığım ojeleri silmek için kullanıyorum.
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Jel Eyeliner 03 Mavi
Essence Superfine kalem şeklindeki eyeliner pratikliği açısından yeni favorim. Fırçası sayesinde hem kullanımı kolay, hem de istediğiniz şekli rahatlıkla elde edebiliyorsunuz. Kalıcılığı da gayet güzel. Acelem olduğunda 1 dk. içinde göz makyajım hazır oluyor.
The Balm Ima Goodkisser ruj, Maybelline Jel Eyeliner 03 Mavi, Essence Superfine eyeliner pen

4 yorum:

  1. The Balm Ima Goodkisser rengi çok güzel ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :). Özellikle bahar ve yaz ayları için çok kullanışlı bir renk.
      Pamuk da çok şirinmiş bu arada :).

      Sil
  2. essence eyelinerin ucunda eyeliner bitince nasıl açılıyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçları keçe kalem şeklinde onun için açılmıyor. Bitmesi kuruma şeklinde oluyor.

      Sil