29 Temmuz 2013 Pazartesi

Physicians Formula Alışverişim

Bugün yine uzun zaman evvel yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim. Physicians Formula hassas ciltlere dost, cildi rahatsız etmeyecek, temiz içeriğe sahip ürünler üreten bir firma. Ben ilk Ebay'den Happy Booster allıklarından alarak denemiştim bu firmanın ürünlerini. Daha sonra Türkiye'den jel eyelinerlarından almıştım. Bir süredir gözüm Shimmer Strips serisinin kalem linerlarındaydı. Onları alırken Organic Wear Lash Boosting rimeli ve yine Shimmer Strips serisinden Nude far paletini aldım.
Shimmer Strips serisinden, çok güzel, natürel renkler içeren bir palet Nude. Şampanya, bronz, kahve tonları, açık pembe, mantar rengi, gri-kahve ve siyah renkte farlar içeren palet, kuru kullanımla gündüz için güzel makyajlar yapabileceğiniz ama daha pigmentli, daha yoğun bir makyaj istediğinizde de farları ıslatarak daha dramatik makyajlar için kullanabileceğiniz bir palet. Farları ıslak kullanmak için ben genelde fırçamı MAC Fix+'la ıslatıyorum ama yalnızca su da kullanılabilir. Sonuçlar cidden çok güzel.
Paletin eksi yönü diyebileceğim bence iki özelliği var, biri renklerin bitişik olması nedeniyle fırça kullanırken farların birbirine karışabilmesi, diğeri ise palette hiç mat renk olmaması, biliyorum adı Shimmer Strips ama hiç değilse siyah renk mat olabilirdi. Bu ikisi haricinde açıkçası pek bir kötü özellik göremiyorum. 
Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Shadow & Liner Paleti Nude
Shimmer Strips serisinin belirli göz renklerini ortaya çıkartacak şekilde dizayn edilmiş, her biri 3 kalem içeren setlerinden ben yeşil ve kahverengi gözler için tasarlanmış olanlarını aldım. Çevrilerek açılan bir paketlemeye sahip bu kalemlerin ben öncelikle renklerine bayıldım, minik pırıltıları harika. Kalıcılıkları da çok güzel. Sürülmeleri kolay, kremsiler. Beğenerek kullanıyorum hepsini.
Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Eyeliner Trio Yeşil Gözler ve Kahverengi Gözler
Aldığım son ürün de Organic Wear 100% Natural Lash Boosting rimel. Doğal ve organik içerikler içermesinin yanında bir de zamanla kirpikleri dolgunlaştırıp çoğaltıyormuş. Açıkçası çoğaltma etkisini görebilecek kadar uzun süreli ve düzenli kullanmadığım için o konuda bir şey söyleyemiyorum ama kirpiklere hacim verme ve kirpikleri uzatma etkisini gayet beğendiğim bir rimel oldu bu ürün. Pullanıp dökülme ve akma gibi bir problemle de karşılaşmadım. Özellikle doğal içeriği nedeniyle hassas gözlere sahip olanlara ve lens kullananlara tavsiye edebileceğim güzel bir rimel.
Physicians Formula'nın merak ettiğim ve almak istediğim bir kaç ürünü daha var aslında ama nedense Türkiye'de ürünler nedenini anlayamadığım bir biçimde pahalı. Özellikle Youthful Wear gözaltı kapatıcısını merak ediyorum. Bakalım ne zaman kendimi kandırıp alacağım :)

3 yorum:

  1. rimel akma ve dökülme yapıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle problemlerle karşılaşmadım açıkçası.

      Sil
  2. physicians formula ürünleri gerçekten çok kaliteli. Severek ve beğenerek kullanıyorum.

    YanıtlaSil