6 Ocak 2014 Pazartesi

Clinique.com Alışverişim

Yılbaşında eşime ne hediye alayım diye düşünüp duruyordum. İnternette gezinirken Clinique'in sitesinde Great Skin For Him isimli sete rastladım. Eşimin siyah noktalarından ve ölü derilerinden şikayetçiydim (kendisi hiç umursamıyor :), setin içinde peeling de olduğunu görünce iyi bir seçim olacağını düşündüm. Neyse ki eşim de çok beğendi, göz bakım serumuna biraz şüpheli yaklaşsa da :)
Eşime alışveriş yaparken tabii kendimede bir süredir almayı düşündüğüm ama ertelediğim Clinique ürünlerinden aldım. Kendime chubby stick intense nemlendiricili kalem rujlardan ve chubby stick kalem farlardan 2'şer adet aldım. Ayrıca yılbaşına özel  minik chubby sticklerden oluşan Whole Lotta Candy seti ile Superprimer makyaj bazının kızarıklık düzenleyici olanını aldım.
  • Clinique Chubby Stick Intense Kalem Rujlar 49 TL
  • Clinique Chubby Stick Kalem Farlar 49 TL
  • Clinique Superprimer Makyaj Bazı 77 TL
  • Clinique Whole Lotta Candy Chubby Stick Ruj Seti 69 TL
  • Clinique Great Skin For Him Erkek Cilt Bakım Seti 187 TL

Great Skin For Him bakım seti şık bir kozmetik çantasında geliyor. Setin içinde M günlük nemlendirici losyon, yüz peelingi, tıraş sonrası rahatlatıcı losyon ve gözaltı şişliklerine karşı bilyeli bakım serumu bulunuyor. Eğer ürünün performansını merak eden beyefendiler varsa eşimin yorumlarını paylaşabilirim.
Ayrıca her alışverişte sepetinize seçtiğiniz iki numune ürünü ekleyebiliyorsunuz. Ben Even Better fondöteni ve Dramatically Different jel nemlendiriciyi seçtim.
Yılbaşı nedeniyle 150 TL ve üzeri alışverişlere bir de hediye ekliyorlardı. Sanırım bu setin stokları bitmişti ama farklı bir seti hala hediye ediyor olmaları lazım. Açıkçası Clinique.com alışverişimden gayet memnun kaldım, sanırım yakında tekrar bir alışveriş yapacağım :)

4 yorum:

  1. Bende yapmıştım.175 tlye neler neler aldım.Kalem rujlarımdan birde farından çok memnun kaldım.En kısa zamanda kalem farını almayı düşünüyorum.Yalnız kargom geç gelmişti.Senin kide öyle oldumu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem farlarından ben de cidden memnun kaldım. Yeni favorilerim hatta :)
      Kargo konusunda, ben 17 Aralık'da alışverişimi yapmıştım 19'unda kargoladılar, bana 23 Aralık'da ulaştı ama :( Senin ne kadar sürdü?

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan. Ben bir çok üründen memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sena'cığım, ben de memnunum cidden Clinique'den :)

      Sil