16 Ocak 2014 Perşembe

Flormar.com Alışverişim

Taşınırken bir kaç parça hariç tüm makyaj malzemelerimi toparlamıştım. Galiba hatam ilk onları toplamaktı. Çünkü bir süre sonra "Ya şunu niye kaldırdım", "Şunu keşke kaldırmasaydım" diye söylenmeye başladım. Bu söylenmelerden biri de yeşil bir far içindi. Şöyle orman yeşili yada zümrüt yeşili bir far, insanın canı çeker mi, çekti işte. Ama halihazırda bayıldığım yeşil farlarım olduğu için çok para verip yenilerini almak istemedim. O nedenle hem bir kaç yeşil seçeneği içeren hem de fiyatı gayet makul olan Flormar'ın far paletini almakta karar kıldım. Yanında tabii ilgimi çeken bir iki şey daha aldım :)
Flormar'ın 09 numaralı paleti 5 adet mat renk içeriyor. Açıkçası sitede biraz daha farklı görünüyordu, mesela ortadaki yeşil sitede daha çok zümrüt yeşili gibi görünürken gerçekte neredeyse fıstık yeşili. Çok pigmentli değiller ama özellikle sondaki iki far son derece kalıcı. Fiyatı 16.50 TL.
Flormar 09 no'lu far paleti
Bir kaç sene evvel kağıt takma kirpikler piyasaya sürüldüğünde desenlerine bayılmıştım ama Türkiye gelmeleri pek mümkün olmadığı için iç geçirmiştim. Flormar'ın bu ürünü sattığını görünce hemen aldım tabii. Henüz denemedim, bakalım kullanımları ne kadar rahat. Fiyatı 12 TL.
Ojelerden de MG08 numaralı manyetik olanını Gratis'den aldığım (ve henüz bahsedemediğim bir çok üründen biri olan) mıknatıs uçlu kalemi denemek için almıştım. 431 numaralı ojenin de sitede rengi hoşuma gittiği için almıştım ama geldiğinden onun da biraz farklı olduğunu gördüm ama kötü bir renk değil.
Sonuç olarak Flormar'ın sitesindeki renklere pek güvenmemeyi öğrendim. Neyse ki Kahramanmaraş Piazza AVM'de Flormar'ın mağazası var, oradan alışverişlerimi yapabilirim. Sizin de "aldığım renge hiç benzemiyor" tarzı tecrübeleriniz oldu mu?

1 yorum:

  1. Takma kirpikler ne kadar değişik :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil