4 Ocak 2014 Cumartesi

MAC Scene To Be Seen MSF/Divine Night Koleksiyonu

Herkese merhabalar,
Öncelikle herkesin yeni yılını kutlamak istiyorum. 2013 eminim hepimiz için hem güzel hem de çok kötü şeylerin yaşandığı bir yıl oldu. Umarım 2014 güzellikler getiren, sağlıklı, huzurlu olduğumuz bir yıl olur.
İstanbul'a gittiğimde Sephora'dan sonra MAC'e de uğramıştım. Yılbaşı koleksiyonunu incelerken ilk Scene To Be Seen çarptı gözüme. Aslında Stroke Of Midnight yüz paletlerinden "Warm" isimli, daha sıcak renklere sahip olan paleti beğenmiştim ama rujlar beni ölü gibi gösterince almaktan vazgeçtim.
Scene To Be Scene mineralize skinfinish (84 TL) rengi itibariyle allık olarak kullanmaya uygun, pek çok cilt tonunda hoş duracak bir ürün. Yalnız renklerin metalik bir parlaklığı olduğu için biraz gözenekleri belirginleştiriyor, bu nedenle yalnız elmacık kemiklerinin üzerine uygulamak gerekiyor, ışıltısı nedeniyle ekstra aydınlatıcı uygulamaya da gerek kalmıyor.
Scene To Be Seen iki kısımdan oluşuyor. İç tarafında altın pırıltıları içeren sıcak tonlu bir gül rengi, dış tarafındaysa leylak tonlu bir pembe bulunuyor. İkisini karıştırınca iç kısım daha pigmentli olduğu için baskınlığını koruyor ama çok hoş bir leylak ışıltısı kazanıyor.
MAC MSF Scene To Be Seen İç kısım, Dış Kısım, Karıştırılmış
Ben bu ürünün en çok metalik ışıltısını ve 3 farklı şekilde kullanılabilme imkanını beğendim. MAC yılbaşı koleksiyonundan sizin beğendiğiniz ürünler var mı?

2 yorum:

  1. Ben bu koleksiyonun hiçbişiyini beğenmedim desem yeridir ,ne farı nede göz kalemi güzel uçtu aktı gitti gözümden :) ama param olunca mac ten beğendiğim şeyleri alıcam aklımdalar yani ,Sanada iyi ,güzel mutlu yıllar canım,çok tatlı bir renk almışsın güle güle kullan :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım benim :)
      Açıkçası ben de bir süredir MAC koleksiyonlarında beğendiğim ürün bulmakta zorlanıyorum. Nerede o eski koleksiyonlar ahh ah :)

      Sil