25 Ocak 2014 Cumartesi

Essence Be Loud Koleksiyonu

İki hafta evvel kendim gidemeyince alışveriş merkezine giden eşimden rica etmiştim Essence'ın yeni koleksiyonu gelmiş mi diye bakmasını. Gelmiş olduğunu görünce hemen resmini çekip yollamış ne istiyorum diye. Ben kalem şeklindeki pembe ruju ve pullu ojeyi istediğimi söyledim ama eşim o da var, bu da var diye ballandıra ballandıra anlatınca beğendiğin bir şeyi daha al dedim. Benim beğendiğimi beğenmezsin dese de aldığı şey bu şirin allık olunca beğenmemem mümkün değildi :)
Pink Me, çevrilerek açılan, kalem şeklinde, "sheer" denmesine karşın renk vermesi hiç de fena olmayan bir ürün. Kremsi bir yapısı var ve dudakları nemlendiriyor.
Ap-Ri(c)ot, açık kırmızımsı bir pembe, kayısı ve kiremit renklerinden oluşan kamuflaj desenli bir allık ve karıştırıldığında pembe/şeftali rengine dönüşüyor. Pigmentasyonu gayet iyi, güzel dağılıyor. Saten bir bitişe sahip, yanaklarda çok hoş duruyor.
Essence Ap-Ri(c)ot Allık, Pink Me Jumbo Ruj
Not Punky Nor Funky şeffaf tabanlı içinde bronz renkli minik simler, siyah kareler, küçük fuşya ve altın/yeşil yanardönerli altıgenler, büyük altın/yeşil yanardönerli altıgenler ve hologram çubuklar bulunuyor. Ürünün kendisi güzel ama fırçası çok kötü. Bazı kıllar ters yöne bakıyor ve ojeyi sürmeyi zorlaştırıyor.
Genel olarak özellikle askeri yeşilden ve kamuflajdan hoşlananlar için güzel bir koleksiyon Be Loud. Sizin bu koleksiyondan aldığınız ürünler var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder