19 Şubat 2016 Cuma

Essence All About Nude Far Paleti

Merhabalar,
Bugün Essence'ın pembe-mor tonlarında satenden metaliğe bitişlere sahip 6 far içeren All About Nude paletine yakından bakalım dedim. Koyu, canlı maviler, morlar bulunan paletler gördüm mü dayanamıyorum, bu da öyle bir alışverişimdi. En sondaki renge vurulup fazla incelemeden almıştım paleti.
Palet güzel renkler içermesine rağmen birazdan bahsedeceğim gibi farların çoğunluğundan renk elde etmesi zor. Baz kullanarak bile iyi sonuçlar elde etmek güç, en iyi yöntem ıslak uygulamak. Kalıcılıkları da ne yazık ki fazla değil.
Farların renklerine gelecek olursak üst sırada en soldaki far ışıltılı bir şampanya rengi. İçinde minik simler var. Göz pınarını aydınlatmak için güzel ama kaş altına sürülen simli, pullu aydınlatıcılar bence hem olgun gösteriyor, hem garip duruyor. Paletin geneli gibi pigmentli değil ama aydınlık bir etki yaratıyor. Üst sırada ortadaki far mat denmesine rağmen bence saten bitişli açık gül kurusu renginde. Yumuşacık ve baz üzerine güzel duruyor. Üst sırada en sağdaki far ise pırıltılı, metalik görünümlü gri/kahve (taupe) renginde bir önceki kadar yumuşak olmasa da daha diğerlerinden daha belirgin, daha pigmentli bir far.
Alt sıradan en solda ışıltılı açıp pembe bir far bulunuyor. Üst kısmında bulunan farla yapı olarak aynı fakat bu farın duruşu daha hoş. Alt ortadaki far saten bitişli, sürülüşü kolay, yumuşak, pigmentli koyu gri/kahve (taupe) renginde bir far. Son far ise saten bitişli mürdüm renginde. Paletteki rengi elde etmek zor, bu nedenle biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Normal uygulandığında kızıl/bordo görünüyor.
Hoş renkler içermesine rağmen bir-iki far haricinde kullanması zevk vermeyen bir palet oldu benim için. 13 TL civarındaki fiyatıyla fazla can yakmasa da piyasada uygun fiyata daha güzel paletler bulabileceğinizi düşünüyorum.

2 yorum:

  1. Aynen ben de üstüne atlayarak alıp pişman olmuştum. Altına Glitter tarzında far bazıyla renkler epey belirginleşiyor ama kalıcıkları cidden kötü. Ben de anneme verdim, o pek sevdi :) Aklında olsun, hani böyle kullanacak bir büyük varsa :)))
    Bu arada, bunun yeni çıkan 8'li versiyonu daha iyi sanki, bilgin olsun! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmediğim, bana uymayan ürünler annem, kayınvalidem ve eltim arasında paylaşılıyor. Herkesin zevki, rengi farklı olduğundan hep hoşa gidecek bir şey çıkıyor, rahatım o konuda :)) Teşekkürler, sevgiler :)

      Sil