9 Şubat 2016 Salı

Juicy Couture Peace, Love & Juicy Couture Parfüm Seti

Herkese merhabalar :)
Bugün bir parfüm yazısıyla beraberiz. 2010 yılında piyasaya sürülen Peace, Love & Juicy Couture parfümünün bu setinde 50 ml edp, 125 ml duş jeli ve vücut losyonu bulunuyor. Hem şişesiyle şirin hem kokusuyla hoş bir parfüm.
Çiçeksi, çok hafif tatlı, ferah bir parfüm. Ihlamur çiçeği, paçuli, hafif sümbül ve biraz da manolya hissediyorum ben koklarken. Duş jelinde sanki paçuli biraz daha ağır basıyor. Vücut losyonu da hafif bir nemlendirmeye sahip fakat parfümün kalıcılığını biraz uzatmak için faydalı olabilir çünkü kalıcılığı için ortanın biraz altında diyebilirim. Ağır bir parfüm değil, serin ilkbahar günleri için hoş bir koku olabilir. Daha çok genç hanımların hoşuna gidecek tarzda olduğunu düşünüyorum. Yine şişesine kandım galiba:)
Sizin aldığınız son parfüm hangisi?

2 yorum:

  1. Saydığın notalar benim sevdiklerimden; ama mesela bir tık daha fresh bir şeyler de olsaydı tam benlik olabilirdi :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kokusu fena değil, bir kokla derdim ama verilen para bu kalıcılığı hak etmiyor bence :/ Teşekkür ederim :)

      Sil