2 Şubat 2016 Salı

H&M Kozmetik Alışverişi

Merhabalar..
H&M yeni güzellik ürünlerinin çıktığını duyurduğunda hafta sonu soluğu H&M de aldım tabii ki. İlk hafta ürünler gelmese de ikinci hafta renkli kozmetik ürünlerinin neredeyse hepsi gelmişti. Diğer ürünleri de bekliyorum sayın H&M yetkilisi. Denemek için aldığım ürünlere bakalım isterseniz...

  • Clean Canvas Lip Scrub/Dudak Peelingi Uzun zaman severek kullandığım Lush marka dudak peelingleri artık Türkiye'de satılmamaya başlayınca klasik yöntemlere dönmüştüm. Rafta bu ürünü görünce denemeye karar verdim. Fiyatı 19.99 TL. Detaylar çok yakında..
  • Pure Velvet Cream Blusher/Krem Allık Aslında toz allıklara göre çabuk bozulduğu için elimde bu kadar krem allık varken bir yenisini almayı hiç düşünmüyordum ama rengine kandım:) Hot Pink isminde. Fiyatı 19.99 TL.
  • Eye Colour Palette/Far Paleti Smoky Nudes isminde. 9 renk içeriyor. Diğer paletler de çok güzel görünüyordu ama kendimi bir taneyle sınırladım. Fiyatı 29.99 TL.
  • Ojeler İri pullar içeren Mermaid diğeri ise Nocturne isminde. Fiyatı 12.99 TL.
Şubat ayında Yaman'ın doğum günü için İstanbul'a gideceğiz. Eğer orada diğer güzellik ürünlerinden (maskeler, saç ürünleri, vs.) bulursam almayı planlıyorum, satıldığını bildiğiniz şubeleri veya favori ürünleriniz var mı acaba? Şimdiden teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder