26 Şubat 2016 Cuma

The Body Shop Vitamin E Overnight Serum In Oil/ Yağ Serum

Herkese merhabalar..
Body Shop bu "yağ serum"u piyasaya sürdüğünde Kiehl's Midnight Recovery seruma alternatif olabilir mi acaba diye denemek istedim. Gece cildinizi temizledikten, kullanıyorsanız tonik uyguladıktan sonra gece kreminden önce kullanılıyor. Cildinizin ihtiyacı olmadığını hissediyorsanız gece kremi sürmenize gerek yok bu serumu uyguladıktan sonra. Cildim karma olduğu için ben genelde krem sürmüyorum yada yalnızca kuru yerlere krem uyguluyorum.
Yağ olmasına rağmen karma cildime rahatlıkla uyguladım serumu. Cildimin kuru kısımları açıkçası su gibi emdi. Yağlı kısmı ise her zaman ki gibiydi, fazladan bir yağlanma söz konusu değildi. Ayrıca cildimde herhangi bir nedenle yanma varsa hemen dindirdi, cildimi yatıştırdı. Sivilcelenme yada ters bir reaksiyonla da karşılaşmadım. Nemlendirmesinden çok memnun kaldım.
Olumsuz yönü denilebilir mi bilmiyorum ama damlalıkla uygulanıyor ve her yeri (kollar genelde) yağ yapmadan kullanmak biraz zor. Bir de şişenin pembe boyası zamanla dökülüyor :(
Pek çok seruma göre uygun bir fiyata sahip, cildi güzelce nemlendiren, rahatlatan bir serum arıyorsanız bakmanızı tavsiye edebileceğim bir ürün. Siz denediniz mi bu ürünü?

4 yorum:

  1. Denemeyi bırak, gördüğümü bile hatırlamıyorum; ama, serum-in-oiğl kavramına bayıldığımdan kesinlikle aklımda olacak bir ürün! İndirimde denk gelirsem alabilirim; hatta şimdi TBS'in sitesinde bir bakayım :) Güle güle kullan!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Geçenlerde %30 indirim vardı ama bitti galiba, şimdi 3 al 2 öde tarzında bir kampanya gördüm sanki..

      Sil
  2. Yağlar serumlar rovanşta bu aralar, avonda çıkmış birde böyle birşey spa serisinin dayanamadım verdim siparişi:| en azından boyun bölgeme uygularım diyerekten.Olmassa zaman geçince bunu alırım denerim yada başka bir yağ denk gelirse,arada bir şart böyle şeyler cilde sanki,benımde karma ama bazı zamanlar aşırı bir kuruma oluyor özellikle regl donemıme yaklaştıgım sıralarda:/ (: gule gule kullan canım sende, yazılarını bekliyorum ozellıkle en son yaptıgın alışverişlerindeki ürünlerinkileri :*
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Galiba yağların düşünülen kadar kötü olmadığı ortaya çıktı da ondan böyle bir furya başladı. Yağlı ciltlerin daha az yağ salgılamasına neden olduğunu duydum ama doğru yağı uygulamak lazım sanırım. İnşallah iyi gelir yağ, hiç değilse bu yağ gibi yatmadan uygulayabilirsin, gündüz etkilemez seni. Sevgiler :*

      Sil