23 Aralık 2012 Pazar

Geçen ay bitirdiğim ürünler..

  • Bioderma Sensibio H2O Daha önce burada bahsetmiştim.100ml olduğu için seyahatlerde çok faydalı oluyor. Açıp tekrar doldurmaya çalışacağım :).
  • Benefit F.Y. eye! Far Bazı Kim demiş makyaj ürünü bitiremem diye :). Benefit'in far bazını severek kullanıyordum. Ten rengi bir üründü, cilt tonunu da düzenliyordu. Zannediyorum üretmiyorlar artık.
  • Murad Clarifying Mask Murad'ın gözenek/akne temizleme maskesi. Kil bazlı gibi. 4.0% sülfür içeriyormuş. Hoşuma giderek kullandım. Aynısından bir tane daha var elimde şu an.
  • Egos Extra Strong Saç Jölesi Aslında benimdi ama ben kullanmadığım için eşim bitirdi. Boş kutusuyla kedimiz biraz oynadı. Yerine yine Egos'un ıslak, sert görünümlü olanını aldık.
  • Lush Americak Cream Saç Kremi Daha önce yine burada bahsetmiştim. Orada bahsettiğim gibi yeniden Veganese almadım, çünkü elimde başka bir iki krem var, onları bitirmem lazım önce.
  • Lush Love Lettuce Taze Yüz Maskesi Ölü derileri arındıran, yüze canlılık veren bir maske. Gözenekleri küçültüyor, cildi nemlendiriyor. Yağ dengesini düzenliyor, daha ne yapsın :). Taze derken ne kadar taze, nasıl taze diye soruyorsanız, ürünün nasıl yapıldığını buradan izleyebilirsiniz.
  • Watsons Soft Round Puffs Makyaj temizleme pamuğu. Aynısından tekrar aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder