24 Aralık 2012 Pazartesi

Gratis Alışverişim ✿ theBalm, Maybelline...

Gratis'e aslında yeni BB kremleri araştırmak için gitmiştim. Ama her zaman olduğu gibi alışverişim o kadarla kalmadı :) .
theBalm seti, içinde daha önce kullanmadığım ürünler olunca almaya karar verdim. Çantası güzeldi fakat halam isteyince ona verdim :(.
 Setin içinden Cheater rimel, Balms Away göz makyajı temizleyici ve Overshadow mineral far çıkıyor.
Balms Away'in iyi yanı içinde A,C,E vitaminleri barındırması, göz çevresini yumuşatması, suya dayanıklı makyajı güzel çıkartması. Kötü yanı diyemeyeceğim ama bana pek iyi gelmeyen yanı gözlerimi biraz sulandırması. Çok yoğun, suyla çıkmayan makyajlarda kullanmak için ideal olabilir ama günlük makyajınızı çıkartmak için bence biraz fazla.
Work is Overrated
Pembemsi şampanya rengindeki sıkıştırılmamış, serbest far, ışıltılı, çok hoş bir renk.
 Work is Overrated
Cheater rimel büyükçe bir fırçaya sahip. Dolgunlaştırıyor, topaklanmıyor, pul pul olup dökülmüyor. Ama formül olarak bana biraz kuru geldi, bilmiyorum belki benimki öyledir.
Precious Lilac
Maybelline watershine parlatıcıyı sırf  Maybelline'de ikinci ürüne 50% indirim var diye aldım. Ama iyi ki almışım, güzel bir ürün çünkü. İçinde mavi pırıltılar barındıran gül kurusu renginde bir parlatıcı.


BB kremleri daha sonra inceleyeceğim, maskeleri de henüz denemedim, bu nedenle onlar hakkında birşey diyemiyorum. Onlar daha sonraki yayınlarda :) ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder