17 Aralık 2012 Pazartesi

L'Oreal Super Liner Gel Intenza 24h Jel Eyeliner 01 Pure Black

Jel eyelinerlar benim için kullanımı en kolay olanlar. L'Oreal'in 24 saat kalıcı jel eyelinerını görünce MAC fluidlinerina yada Bobbie Brown jel eyelinerlarına alternatif olabileceğini düşündüm. Haksız sayılmazmışım, en az onlar kadar kaliteli ve güzel bir ürün. Tasarımları da bir hayli benziyor.
Çevirmeli kapağı olan küçük cam bir kapta yanında fırçasıyla geliyor ürün. Benim genelde kullandığım tarzda bir fırça değil ama kullanabilecek bir fırça, kalitesi hiçte kötü değil.
Kıvam olarak son derece kremsi, sürümü kolay ve inanılmaz kalıcı. Rengi yoğun bir siyah.
Rengi solmuyor, pul pul dökülmüyor, bulaşmıyor.
 
Kısacası ben ürünü gayet beğendim. Eğer jel eyeliner almayı planlıyorsanız, L'Oreal'e bir göz atmanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder