28 Aralık 2012 Cuma

Sephora Alışverişim ✿ Too Faced, Nars

 Bir süredir Too Faced'in The Return Of Sexy far paletini almak istiyordum. Geçen haftasonu eşim klarnetini yaptırmak için Tünel'e gideceğini söyleyince hemen peşine takıldım. Sephora'nın İstiklal Demirören'deki şubesine uğradık. Ama çok güzel bir alışveriş yaptım diyemeyeceğim. Aldıklarımla bir problemim yok ama alım deneyimim pek hoş olmadı. Too Faced paletin ellerinde olup olmadığını Nars ürünleriyle ilginen bir beyefendiye sormak gafletine düştüm, kendisi bana " Ne yapacaksın onu, boşver, bak Nars'da bu var, şu var" diye beni "boyamaya" başladı. Dezenfektan olarak da hiçbir şey kullanmıyorlar. Normalde annemle bile dezenfekte edilemeyen rimel gibi ürünlerimi paylaşmam ama nasıl olduysa kolaylıkla dezenfekte edilebilecek göz kalemlerini bile öyle olduğu gibi sürmesine ses çıkarmadım (Ne olacak diye düşünmeyin, en basit bir göz enfeksiyonu  hiçbir şey yapmasa yaşam kalitenizi düşürür, hatta görmede azalmaya bile neden olabilir.). Cidden insanların basiretleri bağlanıyor bazen. Zaten ben bir de insanlarla sert konuşamayan, kolay hayır diyemeyen bir insanım. Ne kadar hayır istemiyorum desem de bana iki göz kalemi (Biri bildiğiniz siyah göz kalemi, biri lacivert fırça uçlu eyelinerlardan.) satmak konusunda o kadar ısrarcıydı ki, şimdi böyle söyleyince sanki abartıyormuşum, şımarıklık yapıyormuşum gibi görünüyor, keşke orda olsaydınız.  Ben "Ama ben o paleti almak istiyorum." dedikçe başka Nars ürünleri denedi üzerimde, sonun da "İyi bir bakalım" dedi ardında da ekledi "İnşallah yoktur, yoksa benim dediğim kalemleri alacaksın.". Kalmamış cidden. Yalnız ne kadar içten dilediyse bunu Çarşamba günü Astoria'daki şubelerine gittim, Too Faced Return of Sexy orda da yoktu :(. Aşağıda gördüğünüz Too Faced seti alınca "Ala ala bunu mu alıyorsun?" diye kızdı ama üzgünüm, gerçi gönlü olsun diye Nars Eurydice ikili farı aldım ama pek tatmin olmadı galiba. Hayır almak istediğim palet kötü bir ürün olsa, iyilik düşünerek öyle dese memnuniyet duyardım ben ama  biliyorum güzel bir ürün. Bir hayli dert etmişim kendime bu alışverişi ama "İnşallah yoktur." demesine cidden alındım :(. Neyse gelelim alabildiklerime...

Too Faced Love Sweet Love
Too Faced'in Noel koleksiyonun bir parçası bu set. Sette, içinde toplam 6 far, 2 allık ve 2 lipgloss barındıran bir palet, 1 adet çok amaçlı yüz fırçası, 1 adet tam boy Lashgasm rimel, birer adet ufak boy Shadow Insurance far bazı, Primed and Poreless yüz makyajı bazı ve Perfect Eyes göz kalemi bulunuyor.
Ürünler bebe mavisi, üstünde altın rengi işlemeler olan, çok şirin kadife bir makyaj çantasında geliyor.
Bazlar ve göz kalemi için ufak boylar dedim ama çok da ufak değiller. Setteki ürünler orjinallerinin yarısı kadar.
Paletin kapağında minik bir ayna bulunuyor.
Palette yapabileceğiniz  gündüz ve gece makyajını gösteren iki sayfa bulunuyor.
Licorice Glitz isimli far hariç tüm ürünler son derece pigmentli. Özellikle Mocha Ice çok güzel bir renk.
Paletin tek kötü yanı toz ürünlerle, kremsi ürünlerin yan yana olması. Ama bende olan çoğu Too Faced palette de (Too Faced Good Girl, Bad Girl palet, Romantic Unicorn alet, Romantic Peacock palet, The Quickie Chronicles miniler, vb.) durum aynıydı. Bende onları paketlerinden ayırıp (Hatta bir kaç Urban Decay paleti de öyle ayırdım.) altlarına mıknatıs yapıştırıp kendinden  mıknatıslı Z paletlerin içine koydum. Yerden inanılmaz bir biçinde tasarruf ettim.
Vanilla Sugar, Mocha Ice, Ganache
Strawberry Cream, Burnt Sugar, Licorice Glitz
Lollipop, Pink Caramel
Bubble Gum, Raspberry
Primed and Poreless, Shadow Insurance, Perfect Eyes
Fırça sentetik olmasına rağmen yumuşacık ama kıyıp kullanabilecek miyim bilmiyorum :).
Nars Eurydice'ın sol tarafında içinde mavi pırıltılar içeren bir eflatun bulunuyor. Ama ne yazık ki göz kapağınıza uyguladığınız zaman aynı rengi elde edemiyorsunuz. NYX'in kalem şeklindeki farlarından Milk (Beyaz) üzerinde denedim ama yine de dağıtmaya başlayınca parça parça durmaya başlıyor. Düzgün durması için biraz uğraşmak lazım. Ama yine de çok güzel bir renk. Soldaki far ise içinde gümüş pırıltılar barındıran barut rengi.Çok güzel bir far, bu ikiliyi kurtaran taraf diyebilirim. Smokey göz makyajları için çok kullanışlı.
Nars Eurydice
Nars Eurydice
Genel olarak Nars Eurydice'ı pek tavsiye etmiyorum, almadan önce mutlaka gözlerinizde deneyin (Kolunuzda denediğinizde kendini belli etmiyor.). Too Faced set, özellikle elinizde içindeki ürünler yoksa denemeniz için çok güzel bir fırsat sunuyor.

4 yorum:

  1. Too faced setini ne kadara aldiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki tam olarak hatırlamıyorum, 150 TL'nin biraz altındaydı sanırım.

      Sil
  2. Teşekkür ederim :) güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil