27 Aralık 2012 Perşembe

Watsons Alışverişim ✿ Rimmel, Got2b, Bourjois...

 Cevahir Alışveriş Merkezi'ne gitmişken Wantsons'a da uğradık. Eşim yeni bırakmaya başladığı bıyıklarını yumuşatmak istiyordu. Badem yağı işe yarar diye düşündüm. Ben de kulak çubuğuyla kirpiklerime sürmeyi düşünüyorum, aslında göz makyajını da güzel çıkartır, deneyeceğim.
Diğer aldıklarımıza gelince...
Rimmel Kate 107, 102, Bourjois Rouge Edition 04 Rose Tweed
Daha fazla almamaya karar verdiğimden beri sürekli yeni rujlar almaya başladım. Ama Rimmel'in yeni Kate serisi rujlarını kaçıramazdım. Özellikle 107 numara inanılmaz bir renk. Çok güzel bir bordo. 102 numara yumuşak bir ciklet pembesi. Mat renkler ama tamamen mat değiller. Dudakları kurutmuyorlar. Aldığım diğer ruj da Bourjois Rouge Edition 04 Rose Tweed, çok güzel, pigmentli, kremsi, kalıcı bir ruj. 
Rimmel Kate 107, 102, Bourjois Rouge Edition 04 Rose Tweed 
Rimmel Precious Stone Diamond Dust, Metal Rush Bronze Princess, Purple Reign, 60 Seconds Rock Republic
Got2b'nin Türkiye'ye gelmesine çok sevindim. Guardian Angel ısı koruyucu spreyi hakkında çok olumlu eleştiriler okuduğumdan denemek istiyordum ama şu an elimde 2 tane farklı marka zaten olduğundan almadım, onun yerine Powder'ful isimli toz hacimlendiriciyi aldım.  Henüz bir kere denedim, işe yarıyor gibi, saçı yapılandırıyor. Tam bir fikir sahibi olabilmek için birkaç kere daha denemem lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder