23 Temmuz 2012 Pazartesi

Body Shop Lily Cole Koleksiyonu

  Aktivist, model, oyuncu Lily Cole Body Shop'ın marka elçisi oldu ve bu şirin mi şirin koleksiyon ortaya çıktı. Mağazada ürünleri görünce, dayanamadım hiç denemeden aldım. Peki ürünler ne kadar başarılı?

  Pearl Radiance Primer
  İlk farkettiğim şey içindeki minik inci tanelerini dağıtmanın ne kadar zor olduğu. Parlaklık verdiğini de düşünmüyorum, daha çok pırıltı veriyor. Günlük kullanım için çok uygun gelmedi bana.

    Puff On Radiance
  Şirinliğine vurulmayan yoktur herhalde. Allık olarak geçiyor ama bence allık olarak değil, aydınlatıcı olarak kullanmak daha doğru. Problemli alanları daha belirginleştirebilir. Onun için yalnızca elmacık kemiklerimin üzerine biraz uygulayarak kullanmayı düşünüyorum. Pembe pomponuyla yüzünüze uyguladığınızda disko topuna dönme ihtimaliniz yüksek. Bu nedenle bence yaz gecelerinde yada özel gecelerde pomponu dekoltenizde, omuz başlarınızda kullanarak hoş bir görüntü yakalayabilirsiniz.



  Lip and Cheek Dome Pink Me Pink
  Krem allıkları hem toz allıklara baz olarak, hem de yalnız başına doğal bir görüntü için kullanıyorum. Yaz aylarında çoğu zaman canlı, doğal, parlak bir görüntü yaratmak için ideal oluyor. Bu ürün yanaklarda ve dudaklarda kullanılmak için tasarlanmış ama yapısı bana çok kaygan geldiği için dudaklarda sabit duracağını sanmıyorum, ayrıca çok pigmentli de değil. Fakat dağıtması, cilde yedirmesi çok kolay. Eğer toz allıkla (yada renksiz bir pudrayla) sabitlerseniz daha verimli kullanabilirsiniz. Paketlemesi de gayet kullanışlı. Aceleniz olduğunda direk yanaklarınıza uygulayın, parmaklarınızla biraz dağıtın, oldu bitti işte. Biraz daha pigmentli olsaydı, özellikle kuru ciltlerde çok başarılı bir ürün olabilirdi.
Bu hayvan dostu, şirin mi şirin ürünler hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder