30 Temmuz 2012 Pazartesi

Luxy Box Alışverişim

Luxy Box alışverişim son zamanlarda yaptığım ve gerçekten çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Bu sefer farklı ne oldu diye sorarsanız müşteri hizmetlerine mail atmam gerekti. Hem "Dentelle edition" olarak aldığım Dior allığın neden sıradan tasarımıyla geldiğini, hem de ne zamandır denemek istediğim Luxy Box'ın kutu aboneliklerinin ne zaman açılacağını sormak için mail attım. Ben sıradan "elimizde kalmamıştı bunu yolladık, farkı nedir allasen, rengi aynı kullan gitsin" yazan bir mail beklerken, beni telefonla aradılar, firmayla uzun uzun konuştuklarını fakat tatmin edici bir cevap alamadıklarını söylediler. Ne yazık ki Luxy Box kutularına devam etmeyeceklerini ama ellerinde kalmış olan bir kutuyu bana yollayabileceklerini söylediler. Biliyorum biraz safça ama çok hoşuma gitti bu tavırları. Alışveriş yaptığım hiçbir büyük firma bana telefonla dönmedi. Bu kadar ufak bir problem için bu kadar uğraşmaları çok ince bir davranış. Teşekkürler Lucy Box.


Dior New 5 Color Far Paleti 844 Misty Mauve
 Dior Glowing Color Powder Blush 839 Rose Vintage
Yves Saint Laurent Rouge Volupte 27
Isabelle Dupont Lipstick 249
Bu şirin şeyleride hediye olarak koymuşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder