31 Temmuz 2012 Salı

Vanilya Club Ağustos 2012 Kutusu

Vanilya Club daha temmuz ayı çıkmadan ağustos ayı kutusunu ulaştırmayı başardı. Hiç beklemiyordum, dün akşam mesaj gelince çok sevindim.
 Vanilya Club bu ay her zaman ki kutusuna sığmayı başaramamış, normalde kutuyu içinde yolladıkları ambalaja doldurmuşlar.
 Eski detaylı açıklama kartının yerine ürünlerin isminin bile doğru yazmadığı bir kart var. Neden böyle açıkçası anlayamadım. Kartın alt kısmınada kesip arkadaşlarınıza dağıtmanız için üzerinde davet kodunuz yazan minik kartlar koymuşlar.


 Vaniya Club sitesinde bronzlaştırıcı losyon geleceği yazarken yerine hepsi bir arada peeling geldi. Aldo Valdini daha önce adını duymadığım bir marka. Bu ürünü çok amaçlı kullanabiliyormuşuz. Yağ ve tuzun karışması için çok çok iyi çalkalamanız lazım. Çalkalamayı bıraktığınız an tuz dibe çökmeye başlıyor. Bunun haricinde güzel bir ürün. Kurutmadan ölü derileri temizliyor, yumuşacık bırakıyor.
 Aldo Valdini hassas ciltlere uygun duş jeli. Cildi nazikçe temizliyor, nemlendiriyor ve yatıştıyormuş.
 Ama ne yazık ki duş jeli Vanilya kutuma akmış.

Bronzor güneş sonrası serinletici jel kesinlikle benimle tatile geliyor. Etkisini o zaman anlayacağım. 

 Givenchy Ange Ou Démon le secret hafif bir koku. Ben ağırlıklı olarak yeşil çay kokusu aldım. Sürdükten bir kaç saat sonra pek izi kalmıyor ne yazık ki.

Happy Morning tek kullanımlık diş fırçası, diş macunu gerektirmiyor. Acil durumlar için çantada bulundurulabilir.

2 yorum:

  1. Peelingini çok merak ettim kullandın mı? Begendin mi?

    Bu da benim vanilya kutum:
    http://atelier87.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Peelingi beğenmedim açıkçası. Ölü derileri temizleyecek kadar kuvvetli yada yoğun değil içindeki tuzlar. Herhalde onun için olmadı masaj için kullanırsınız demişler. Bir tek o işe yarayabilir çünkü uygulamaya başladığınızda tuzlar hemen gidiyor yağı ovalamaya başlıyosunuz. Durulanınca bile yağ haliyle bir yere gitmiyor, onun için temizleme vaadi de çöpe gidiyor. Yani bunu kullanana kadar bebe yağı kullanırım daha iyi:).
    Senin kutundan çıkanlara da üzüldüm cidden. Bana çıkan duş jelini bende beğenmedim (akmış olduğunu görünce zaten bana ne yaparsa yapsın yaranamayacağını biliyordum:)), anneme verdim. Sonraki kutularımız daha güzel olur umarım :).

    YanıtlaSil