30 Temmuz 2012 Pazartesi

Giorgio Armani Eyes to Kill Far (20)

Armani 2012 yazı için sınırlı sayıda "Eyes to Kill" renkleri piyasaya sürdü ve ben bunlardan biri olan Obsidian Black'i görünce vuruldum. Siyaha yakın lacivert, yeşil-turkuaz ve lacivert pırıltılarla... Benim için sevmemek mümkün değil. Diğer renkler hiç ilgimi çekmemişti, 13 numara hariç. O nasıl inanılmaz bir renktir. Ama hiçbir yerde bulamadım. Gören olursa kendisine aldıktan sonra lütfen bana haber versin, almam lazım çünkü.
Bu farlar yapı olarak toz farlar gibi değil, krem hiç değil, çok uzun süre akmadan, bozulmadan, hem ıslak hem kuru kullanılabilen, harika pigmentasyona sahip farlar . L’Oreal 24HR Infallible farlarla neredeyse aynılar, paketlemedeki ve fiyattaki farklar hariç tabii ki. L'Oreal'in Armani'ye sahip olduğunu düşünürsek çok da anlaşılmaz değil bu. Gelecek yayınımızda L’Oreal 24HR Infallible farları mı incelesek, ne yapsak?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder