17 Temmuz 2012 Salı

Lila Kutu Temmuz 2012



  Temmuz 2012  kutusunu çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Kutuyu açtığımda görüp heyecanlandığım hiçbir şey olmadı ne yazık ki. Kutudan çıkmayan Chris Farrell hakkında herkesin bilgisi var sanırım. Bence kutuları bekletselerdi daha mantıklıydı. Gönderemediğimiz ürünün yerine göz kalemi gönderiyoruz yazdıkları mailin yerine, şu şu nedenden dolayı kutularınızı bir kaç gün geç yollayacağız deselerdi yine bu kadar tepki alırlar mıydı bilmiyorum. Ha gönderilen kalemden sonra Chris Farrell ürünlerini ne kadar merak ediyorsun diye sorarsanız, cevabım "Bu kalemden daha kötü olabilir mi, bunu merak ediyorum" olacak. Rengi güzel bir kalem aslında. Her ne kadar siyah görünse de kalemin rengi koyu lacivert. Ama ne sürümü kolay, ne de kalıcı. Kullandığım en kötü kalem diyebilirim.
  Clarins güneş koruyucu sevindiğim bir ürün oldu. Makyaj çantama koyup acil durumlar için kullanıyorum bu ürünleri. Şu an çantamda Lancester'ın biri vücut ve biri yüz için olan iki adet numunesi var. Yüz için olanı bitince yerini Clarins alacak.
  Clarins vücut sıkılaştırıcısı herhalde kutu sahipleri en mutlu eden üründür. 100 ml'lik boyuyla göz dolduruyor.
  Guinot göz kremi imdadıma yetişti diyebilirim. Biten göz kremimin yenisi gelene kadar beni idare edecek.
  Acnecinamide ürünleri cildime ne yapar, ne kadar iyi gelir sorularına bu boyutta ki numunelerle cevap bulamam zannediyorum.
  LaNaturel zaten deodorant kullanmadığımdan benim için bir kez deneyeceğim, tekrar satın almayacağım bir ürün olacak gibi görünüyor. Acil durumlar için makyaj çantamdaki yerini aldı.
  C-Land çamur maskesi de aynı LaNaturel gibi tek seferlik, tekrar satın almayacağım bir ürün olacak zannediyorum çünkü kullandığım maskelerden çok memnunum. Belki besleyici, yenileyici bir maske olsaydı düşünebilirdim.
  GlucosCare bitki çayını açık söyleyeyim dener miyim bilmiyorum. Daha önce yolladıkları çayları denemedim itiraf edeyim, büyük ihtimal denemem. Belki annemi denek olarak kullanabilirim, işe yararsa haber veririm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder