28 Ocak 2013 Pazartesi

Benefit Fine One One Aydınlatıcı etkili, hafif yanak ve dudak rengi

Gartis alışverişimi yaptığım gün Sephora'ya da uğradım. Yaptığım küçük alışverişten daha sonra bahsedeceğim ama önce Benefit'in yeni ürünü Fine One One'dan bahsetmek istiyorum. Pembe altın rengi, nedense deo stick tarzında bir paketlemeye sahip. Ürünün amacı yanaklarınıza tek seferde hem aydınlatıcı, hem allık, hem bronzlaştırıcı/kontur uygulayabilmek ama kontur rengi olarak neden turuncuyu seçmişler aklımdaki başka bir soru. Ayrıca biçimi nedeniyle hem her yüz tipine uymayacak gibi, hem de yüzümüz kıvrımlı olduğu için stickteki her renk yüze aynı yoğunlukta transfer olmayacak gibi (Yüzümde denemedim, yalnızca elimde denedim, ilk sürüşte elde çok güzel duruyor belirmeliyim.). Karıştırarak uygulandığında güzel bir renk oluyor ama neredeyse şeffaf bir renk oluyor, dağıttıkça biraz çabuk yok oluyor. Açıkçası 95 TL'ye insan daha iyi bir performans bekliyor. O nedenle ben pas geçtim. Siz denediniz mi, düşünceleriniz neler? Hala kandırılabilirim :).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder