27 Ocak 2013 Pazar

Gratis Alışverişim ✿ L'Oreal, Maybelline, Nail Rock

Essence koleksiyonuna bakarken tabii ki başka şeyler de gözüme çarptı. Bunlardan biri Cala aloe veralı makyaj temizleme mendili. Henüz fazla deneme şansım olmadı. Kokusu hoşuma gitmedi ama mendilin yumuşaklığı fena değil.
Bu tırnak yapışkanlarının benzerlerini daha önce Ebay'den almıştım. En kısa zamanda ikisini de deneyip karşılaştırmak istiyorum. Renkleri çok şirin ama değil mi?
Soğuk kış günlerinde kullanışlı olabilir diye düşündüm bu el ısıtıcılarını. Pazartesi kar geliyormuş, bana deneme fırsatı çıkacak anlayacağınız :).
Maybelline Eyestudio Lasting Drama Jel Eyeliner 06 Black Pink Diamonds
Maybelline jel eyeliner daha önce de burada bahsettiğim gibi çok hoş bir renge sahip ve son derece kalıcı. Pembe pırıltılar içeren bu koyu mor özellikle yeşil gözlerde çok güzel duracak eminim.
Essence Urban Messages Eyeliner Pen 02 Skyscraper
Yaptığım Essence alışverişim yanında hediye olarak verilen bu kalemi pek beğendim diyemeyeceğim. Essence Urban Messages kalem şeklindeki eyeliner 02 Skyscraper (açık gri) renginde. Kalem ucu, sürümü çok güzel ama pigmentasyon ve kalıcılık olarak çok kötü. Aslında üzerinde semi-perminant yani yarı kalıcı diyor ama neden uzun süre dayanmayan bir eyeliner kullanmak isteyeyim ki, ben anlayamadım. Biri lütfen beni aydınlatabilir mi?
L'Oreal Caresse Shine Lipgloss 101 Lolita
YSL'ın glossy stainleri için burada eşsiz diyordum ama yanıldığımı L'Oreal'in Caresse lipglossunu deneyince anladım. Sıradan bir lipgloss sanarak aldığım bu ürün harika bir şey çıktı. Hem uygun fiyatlı hem de benzer özelliklere sahip, daha ne olsun. YSL'den farkı daha az pigmentli olması gibi geldi bana, YSL hem stain, hem ruj, hem gloss iken L'Oreal'de ruj kısmı eksik gibi. Onun haricinde kalıcı, ışıltılı, rengi de çok hoşuma gitti. Kesinlikle diğer renkleri de deneyeceğim.
Maybelline Jel Eyeliner 06 Black Pink Diamonds, L'Oreal Caresse Shine Lipgloss 101 Lolita, Essence Urban Messages Eyeliner Pen 02 Skyscraper

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder